pointb dla Amervox

Agencja pointb public relations rozpoczęła współpracę z firmą Amervox, oferującą akcesoria samochodowe, kosmetyki, czujniki parkowania, zestawy głośnomówiące oraz inne narzędzia odpowiedzialne za bezpieczeństwo w środkach transportu.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach umowy agencja zajmie się opracowaniem i wdrożeniem strategii komunikacji z wykorzystaniem narzędzi PR tj. media relations oraz social media.

Kontrakt obejmuje również stałe doradztwo wizerunkowe i PR produktowy na rzecz marek przynależnych do Amervox: Parrot, Kemko, Brigade oraz Amertrax.

Umowa została podpisana na rok z możliwością przedłużenia.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"