SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pokaż dekolt, zderzaki, wałek i jaja!” w nowej odsłonie kampanii „Twój outdoor”

Billboardy z hasłami „Pokaż dekolt!”, „Pokaż jaja!”, „Pokaż wałek!” i „Pokaż zderzaki!”, które na początku stycznia pojawiły się w kilku polskich miastach, to kolejna odsłona kampanii „Twój outdoor” promującej reklamę zewnętrzną - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.

„Pokaż dekolt, zderzaki, wałek i jaja!” w nowej odsłonie kampanii „Twój outdoor”

Reklamy, na których znajdują się jedynie hasła „Pokaż dekolt!”, „Pokaż wałek!”, „Pokaż zderzaki! i „Pokaż jaja!”, widoczne są na nośnikach firm Cityboard Media i Jet Line w największych miastach, m.in. Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Katowicach i Poznaniu. Oprócz prowokujących napisów plakaty mają jednolite tła kolorystyczne. Wszystko po to, by przyciągnąć uwagę odbiorców.



To na razie teaserowy etap akcji. Właściwy przekaz pojawi się na nośnikach w połowie stycznia. Będzie podkreślać, że reklamy w przestrzeni publicznej są zauważalne i skuteczne.

Obecne plakaty to nowa odsłona akcji „Twój outdoor” organizowanej przez największych operatorów nośników outdoorowych, której celem jest prezentowanie zalet reklamy zewnętrznej. Pierwszy etap działań, prowadzony pod hasłem „Pokaż się!”, ruszył pod koniec 2011 roku (przeczytaj więcej i zobacz te reklamy).



Kreację nowej odsłony kampanii przygotowała agencja Pompidou.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Pokaż dekolt, zderzaki, wałek i jaja!” w nowej odsłonie kampanii „Twój outdoor”

38 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja
Żenada. Chamskie, burackie hasła mają dowodzić skuteczności reklamy?
odpowiedź
User
olo
debilne, a dlaczego nie -pokaz co potrafisz ? pokazaliscie wlasnie ?
kto zatwierdza te brednie bezmozgie ?
odpowiedź
User
jan
a pamiętacie hasła - po 25 sierpnia wielu będzie siedzieć ?
Ktoś próbuje ten myk kopiować, ale w buraczany sposób.
odpowiedź
User
r_d
wulgarność, szowinizm i brak pomysłowości - oto oferta polskiej branży reklamowej.
odpowiedź
User
wiona
Okropność, aż mdli. Ale zaraz jakiś burak powie, że negatywne emocje, to jednak emocje i nie ważne jak, ważne, by mówili. Wytłumaczeniem będzie to, że akcja jest kontrowersyjna i porusza, a taki właśnie jest jej cel.
Ja dostaję torsji na takie wymysły i tłumaczenia.
Jak się nie ma pomysłów, zawsze można "pokazać jaja", albo dupę.
odpowiedź