SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Hasło "Pokaż swoją drugą warstwę" reklamuje nowość Danio (wideo)

„Odkryj drugą warstwę” to hasło nowej kampanii towarzyszącej wprowadzeniu na rynek dwusmakowego wariantu serka Danio. Akcję przygotowały Y&R, VML, Labstore i Mediacom.

Article

Danio Dwie Warstwy składa się ze śmietankowego serka warstwy w jednej z trzech wersji: z jagodami, truskawkami i sosem karmelowym.

Wprowadzenie nowego wariantu serka Danio na rynek będzie komunikowane 15-sekundowym spotem w telewizji, promocja w mediach społecznościowych, a także materiałami POS w punktach sprzedaży. Kampania jest elementem platformy komunikacyjnej „Danio pozytywnie nastraja”.

Za przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiada agencja Y&R, VML oraz Labstore. Zakupem mediów zajął się Mediacom.

  • Więcej informacji:
  • Danio
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Hasło "Pokaż swoją drugą warstwę" reklamuje nowość Danio (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TymekTV
W Końcu Głodek W 3D
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing