SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polacy lepiej oceniają TVP i Polskie Radio od mediów komercyjnych

Polacy pozytywnie oceniają działalność TVP i Polskiego Radia - wynika z badania CBOS.

Polacy lepiej oceniają TVP i Polskie Radio od mediów komercyjnych

Bardzo dobre oceny od zdecydowanej większości respondentów uzyskują telewizja publiczna i nadawcy komercyjni: TVP - 83 proc., TVN i Polsat - po 81 proc. Polityczne kontrowersje wokół działań zarządu TVP nie przekładają się na opinie o działalności tej instytucji - zapewne nie wpływają one na program w stopniu zauważalnym dla większości telewidzów.

Bardzo dobre oceny uzyskują najczęściej słuchane stacje radiowe. Polskie Radio ma dobrą opinię u blisko trzech czwartych respondentów (74 proc.), niewiele mniej osób wyraża się pozytywnie o RMF FM (72 proc.) i Radiu ZET (71 proc.). Radio Maryja uzyskuje zdecydowanie więcej ocen złych (36 proc., spadek od marca o 4 punkty) niż dobrych (22 proc.). Od ostatniego pomiaru nieco osłabł krytycyzm wobec działalności tej rozgłośni, jednak nie przybyło osób wyrażających wobec niej aprobatę.

Badanie przeprowadzono w dniach 3-9 września na reprezentatywnej grupie 1086 Polaków.

  • Więcej informacji:
  • Cbos
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polacy lepiej oceniają TVP i Polskie Radio od mediów komercyjnych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl