Polacy w 2010 spędzili więcej czasu przed telewizorem

Polacy w 2010 roku poświęcili w ciągu doby średnio cztery godziny i pięć minut na oglądanie telewizji. To o blisko pięć minut dłużej niż przed rokiem.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement dokładny czas konsumpcji treści telewizyjnych wyniósł 4 godziny, 5 minut i osiem sekund wobec 4 godzin i 15 sekund przed rokiem.

Średni dobowy czas spędzony przed telewizorem

Najwięcej widzów śledziło w 2010 r. "Jedynkę" – średnio 1,18 mln. Na drugiej pozycji znalazła się TVN ze średnią oglądalnością na poziomie 930 tys. widzów. Najpopularniejszym kanałem tematycznym ze średnią 301 tys. widzów była TVP Info.  

Najwięcej z reklam – według cennikowych wpływów zarobiła stacja TVN. Drugi okazał się Polsat (dane nie uwzględniają udzielanych przez stację rabatów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska