SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polak z piwem najczęściej przed telewizorem

Ponad 40 proc. Polaków pijących piwo w wolnym czasie lubi oglądać telewizję i filmy na DVD – wynika z badania Millward Brown SMG/KRC. Natomiast najpopularniejszymi pasjami są książki, muzyka i sport.

41 proc. Polaków pijących piwo wśród swoich ulubionych zajęć w wolnym czasie wskazuje oglądanie telewizji i filmów na DVD. Co trzeci spotyka się wtedy ze znajomymi i przyjaciółmi, a co czwarty – śpi lub po prostu nic nie robi.


Natomiast jako swoje pasje Polacy pijący piwo najczęściej wymieniają książki i prasę, muzykę oraz sport. W grupie wiekowej do 35. roku więcej osób wskazują hobby związane ze sportami na świeżym powietrzu, muzyką i motoryzacją, a wśród starszych respondentów – z telewizją, książkami i podróżami.


Badanie zainteresowań Polaków pijących piwo zostało przeprowadzone przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Kompanii Piwowarskiej w drugiej połowie lipca br. Sondaż objął 385 osób w wieku od 18–65 lat.

Dołącz do dyskusji: Polak z piwem najczęściej przed telewizorem

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
andre
To ostatnie takie statystyki. Tusk podniesie VAT na książki i ulubioną rozrywką intelektualna Polaków pozostanie piwo.
odpowiedź
User
janek
No a co :] Przecież to jest najlepszy relaks...
odpowiedź