SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Policjantki i policjantki” hitem TV4, serial śledzi 1,9 mln osób

Szósty sezon „Policjantek i policjantów” ogląda średnio 1,93 mln widzów. Względem czwartej edycji, emitowanej rok temu, serial zyskał 430 tys. widzów. Czwórka w czasie jego emisji m.in. wygrywa z Polsatem, a w grupie DVB-T 16-49 stacja jest liderem rynku.

Article

Telewizyjna Czwórka szóstą edycję hitowej produkcji „Policjantki i policjanci” pokazuje od poniedziałku do piątku o godz. 19.00, począwszy od 27 lutego br. Średnia widownia pierwszych 14 odcinków serialu (pokazanych do 16 marca br.) oglądało 1,93 mln osób. Przełożyło się to na 13,01 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 12,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jeden z domów mediowych.

Jeszcze wyższe wyniki „Policjantki i policjanci” notują wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział serialu wynosi 17,13 proc., a w DVB-T 16-49 - 18,67 proc.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek serii, pokazany 9 marca br. Oglądało go 2,04 mln osób.

Dla porównania, średnia widownia całego czwartego sezonu produkcji, emitowanego wiosną ub.r., wyniosła 1,50 mln osób. Oznacza to, że serial zyskał 430 tys. widzów.

TV4 w paśmie nadawania serialu zajmuje bardzo wysokie - trzecie - miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich stacji w Polsce. Liderem tego pasma jest TVN z 16,4 proc., drugie miejsce zajmuje TVP1 (14,5 proc.), a gorzej od Czwórki z głównych stacji wypada TVP2 (11,9 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej TV4 również jest trzecia. Z kolei w grupie widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej stacja zajmuje drugie miejsce, a w DVB-T 16-49 - jest liderem oglądalności.

Produkcja ma kilkukrotnie wyższe wyniki, niż średnia oglądalność TV4. W okresie od 27 lutego do 16 marca br. średni udział TV4 wśród wszystkich widzów wyniósł 4,28 proc. (4,39 proc. w grupie komercyjnej, 5,68 proc. w DVB-T 4+ i 6,12 proc. w DVB-T 16-49).

W piątek, 10 marca br. o godz. 20.00 (czyli tuż po emisji „Policjantek i policjantów”) Czwórka pokazała film fabularny oparty na serialu „Wierna jak pies. Policjantki i Policjanci”, który obejrzało ponad 1,5 mln widzów. Nadawca informuje, że tego dnia padł dzienny rekord oglądalności stacji od czasu cyfryzacji telewizji w Polsce. Jej udział w 4+ wyniósł 5,66 proc., a w 16-49 - 5,99 proc.

„Policjantki i policjanci” to serial opowiadający o życiu i pracy policjantów z wydziału prewencji. Realizowany jest on we Wrocławiu, a jego producentem wykonawczym jest ATM Grupa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Policjantki i policjantki” hitem TV4, serial śledzi 1,9 mln osób

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pawel
To jest naprawdę sukces! Trzeba jednak podkreślić że pomaga temu serialowi klapa wiadomości w TVP1.
12 5
odpowiedź
User
Andrzej
I jak tu nie załamywać rąk. Po co robić solidne seriale, skoro najwięcej widzów gromadzą tanie telenowele dokumentalne.
11 2
odpowiedź
User
innyAndrzej
No to gratulacje dla czwórki, bo z tego zestawienia wynika, że w 16-49 mają lepszą oglądalność niż wiadomości.
14 1
odpowiedź
User
gratulacje - ale dla kogoś innego
Bardzo dobra pozycja i wysoka oglądalność tutaj w tym zestawieniu TVN24 BiS - należą się gratulacje!
4 3
odpowiedź
User
Dobrze
Ja się cieszę. Uważam że to naprawdę porządnie zrealizowany paradokument. Rzadko kiedy można spotkać taki poziom. Brawo!
2 1
odpowiedź
User
Czytelnik
No, to już wiemy ilu co najmniej naiwnych mamy w tym kraju... to bardzo słaby mózgotrzep (tak jak pozostałe paradokumenty), a ten jest tym groźniejszy, że jest to propagandówka. Ktoś kto nie myśli sobie to poogląda i naprawdę będzie żył w przekonaniu że polska policja to jest najlepsza na świecie itd.
Ja bym dał jakiś ustawowy zakaz emisji takiego dziwactwa. Dałbym tam jakiś program dla młodzieży w miejsce tego idiotyzmu.
2 2
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing