SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Polityka' i 'Angora' liderami segmentu tygodników w 2010 r.

"Polityka" była w 2010 r. liderem segmentu tygodników opinii pod względem "sprzedaż ogółem", wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Liderem w kategorii "rozpowszechnianie płatne razem" okazał się "Gość Niedzielny".

Średnia "sprzedaż ogółem" tygodnika "Polityka" w 2010 r. wyniosła 143 089 sztuk wobec 144 597 egz. rok wcześniej. Według raportu Wirtualnemedia.pl "Rozpowszechnianie płatne razem" tego tytułu (oprócz sprzedaży ta kategoria zawiera też dane o tzw. Innych płatnych formach rozpowszechniania, np. egzemplarzach dodanych przy zakupie innego towaru, rozdanych w środkach komunikacji, hotelach, restauracjach itp. oraz sprzedanych na podstawie umów barterowych) było równe w zeszłym roku samej "sprzedaży ogółem" (więcej na ten temat).

Tymczasem sprzedaż ogółem "Gościa Niedzielnego" wzrosła w 2010 r. o 5% do 142 930 egz. Rozpowszechnianie płatne tego tytułu wyniosło w tym okresie 143 204 egz.(wzrost o nieco ponad 5% r/r).

Trzecie miejsce w obu kategoriach zajął "Newsweek", a czwarte - wydawane przez giełdowy Point Group "Wprost". Największy wzrost (o ponad 100% do 50 180 sztuk w przypadku "sprzedaży ogółem") zanotowała w 2010 r. "Gazeta Polska".

Większą sprzedaż niż tygodniki opinii zanotowała w 2010 r. "Angora", tytuł oferujący przedruki z prasy polskiej i zagranicznej. Jej wynik w kategorii "sprzedaż ogółem" (w tym przypadku jest taki sam jak "rozpowszechnianie płatne razem" ) to 362 679 egz. wobec 325 257 egz. w 2009 r.

Dołącz do dyskusji: 'Polityka' i 'Angora' liderami segmentu tygodników w 2010 r.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl