SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Polityka" liderem wśród tygodników

W I kwartale 2005 roku najwięcej z reklam zarobił tygodnik "Polityka". Na drugim miejscu, z niewielką stratą, jest "Wprost"

"Polityka", która jest liderem w sprzedaży (dane ZKDP), notuje również największe wpływy z reklam w całym rynku tygodników - wynika z danych Expert Monitor.

W I kwartale 2005 "Polityka" zarobiła ponad 21, 5 mln zł*. Na drugim miejscu uplasował sie tygodnik "Wprost", który zmniejszył znacząco dystans do "Polityki" i zepchnął na trzecie miejsce tytuł wydawnictwa Axel Springer Polska - "Newsweek".

TygodnikówI kw 2004I kw 2005Pozycja
Przychody [mln]Przychody [mln]20042005
POLITYKA21,54121,57811
WPROST18,28021,55432
NEWSWEEK POLSKA18,38920,75823
TELE TYDZIEŃ13,06915,51944
PRZYJACIÓŁKA8,33311,13285
GALA10,3298,78256
PANI DOMU8,7548,66877
TELE MAGAZYN7,3408,00798
NAJ9,2257,23869
PRZEKRÓJ6,3876,7751010

* przychody wraz z autopromocją, reklamą drobną i reklamą specjalną

Dołącz do dyskusji: "Polityka" liderem wśród tygodników

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl