SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Polityka na ostro” z niemal dwukrotnie wyższą oglądalnością

Program Agnieszki Gozdyry „Polityka na ostro” w jesiennej ramówce br. ogląda średnio 184 tys. widzów, o 87 tys. osób więcej niż początek pierwszego sezonu emitowany rok temu. Audycja daje Polsatowi News trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród stacji newsowych.

Agnieszka Gozdyra, fot. polsat Article

„Polityka na ostro” emitowana jest w Polsat News w dni powszednie o godz. 20.00. Średnia oglądalność programu od 2 września do 17 października 2019 roku wyniosła 184 tys. osób, co przełożyło się na 1,26 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,75 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Do tej pory najwięcej widzów program śledziło 16 października br. Zgromadził on 287 tys. osób.

Względem początku pierwszego sezonu, emitowanego jesienią ub.r., „Polityka na ostro” zyskała 87 tys. widzów. Od 1 do 23 października cykl śledziło 97 tys. osób, co przełożyło się na odpowiednio 0,64 proc., 0,33 proc. oraz 0,50 proc. udziału.

Kanał Polsat News w czasie nadawania magazynu prowadzonego przez Agnieszkę Gozdyrę zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród kanałów informacyjnych. Liderujące TVP Info ma w tym paśmie 3,75 proc. udziału, a drugi TVN24 - 3,10 proc.

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat News zajmuje miejsce trzecie.

Formuła „Polityki na ostro” polega na tym, że zaproszeni do studia goście konfrontują swoje poglądy dotyczące aktualnych wydarzeń.

Audycję aktualnie prowadzi Agnieszka Gozdyra. W sezonie 2018/2019 współgospodarzem cyklu był Grzegorz Jankowski.

Udział Polsat News w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 1,12 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Polityka na ostro” z niemal dwukrotnie wyższą oglądalnością

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gie
Bez widzów NTC też byłoby lepiej z oglądalnością? To nie NTC "nabiła" widzów Polsatowi News?
17 3
odpowiedź
User
.
By to sie przelozylo na wzrost inteligencji prowadzacej.
13 12
odpowiedź
User
on
Bez widzów NTC też byłoby lepiej z oglądalnością? To nie NTC "nabiła" widzów Polsatowi News?

Dokładnie wzrost zanotowali dzięki obecności w NTC.
12 2
odpowiedź
User
anonim
Czyli "Polsat News" jest na bardzo dobrej drodze, aby za jakiś czas kanał zmierzył się z 2-ma głównymi kanałami, z którymi od dawna przegrywa.Jak na razie idzie ładnie.Ciekawe jak radzą sobie "Skandaliści".
16 1
odpowiedź
User
kamys
Fajny program, jeden z nielicznych gdzie prowadząca temperuje każda ze stron jak nie mówi na temat
14 7
odpowiedź