SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polityka, Przekrój i Newsweek - słabo w Internecie

Do grona serwisów zajmujących się publicystyką polityczno-społeczną z początkiem listopada 2006 roku dołączył dziennik Pardon.pl.

Najnowsze wyniki Megapanelu PBI pokazują, że już w pierwszym miesiącu swojego istnienia, "Pardon" został liderem tego segmentu, pozostawiając w tyle takie serwisy jak Wprost.pl, Polityka.pl, Przekrój.pl czy Newsweek.pl.

Nazwa serwisu / Użytkownicy (real users) / Odsłony
Pardon.pl 340 268 / 1 606 930
Wprost.pl 324 730 / 1 157 637
Polityka.pl* 91 357 / 830 859
Przekroj.pl 80 004 / 537 251
Newsweek.pl 74 391 / 457 158

- Wyniki oglądalności pokazują, iż dynamiczny dziennik polityczno-społeczny, jakim jest Pardon.pl, jest potrzebny w polskim internecie – mówi Michał Brański, członek zarządu o2.pl. - Dowodem na to jest choćby żywa dyskusja czytelników, jaka ma miejsce obok tekstów naszych dziennikarzy. Zauważamy także wzmożoną aktywność na naszej platformie blogerskiej. Tym projektem wykraczamy poza dotychczasową główną grupę użytkowników o2.pl, która  koncentrowała się na usługach, wiadomościach, rozrywce, tematyce kobiecej i popkulturze. Pardon oraz nadchodzący serwis finansowy mają to zmienić.

(* dane za IDMnet )

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polityka, Przekrój i Newsweek - słabo w Internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl