Polkomtel dołącza do programu lojalnościowego Freebee

Polkomtel został partnerem strategicznym startupu Freebee oferującego rozwiązania lojalnościowe. Operator udostępni ofertę Freebee klientom Plusa dla Firm.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Polkomtel dołącza do programu lojalnościowego Freebee

Freebee to startup oparty na technologiach mobilnych oraz plastikowej karcie. Oferuje klientom programy lojalnościowe: za zakup produktu czy skorzystanie z usługi klienci mogą szybko i wygodnie odbierać nagrody. Z Freebee współpracuje już prawie 500 punktów usługowych z kilkunastu różnych branż, w tym restauracje, sklepy, kawiarnie, księgarnie.

Wiceprezes New Media Ventures (właściciela Freebee) Michał Niemczycki uważa, że tradycyjne programy lojalnościowe nie budują relacji między marką a konsumentem. - Klient ma dosyć ciułania punktów w nieskończoność, a przy zakupie dziesiątej kawy niekoniecznie chce już tylko jedenastą gratis - mówi Niemczycki. W programie Freebee nagrody są związane z ofertą danego miejsca, a przy tym niestandardowe i budujące relację.

Dla Polkomtela Freebee ma stanowić nowy kanał komunikacji z klientami. Operator zamierza dotrzeć ze swoją ofertą, m.in. z technologią LTE, do partnerów Freebee. Freebee już teraz udostępnia u wybranych partnerów Wi-Fi z internetem Plusa.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami