SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polpharma po rocznej przerwie powierza obsługę mediową Mediacomowi

Koncern farmaceutyczny Polpharma rozstrzygnął przetarg na wybór domu mediowego. Od stycznia obsługą marketera w tym zakresie będzie zajmował się Mediacom. Przez ostatni rok Polpharmę obsługiwał Vizeum (Dentsu Aegis Network Poland).

Article

Do zadań Mediacomu należą planowanie i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji.

Umowa zawarta jest na czas nieokreślony.

Przetarg trwał około 3 miesięcy, startowały w nim cztery domy mediowe (marketer nie zdradza ich nazw).

Mediacom pracował wcześniej z Polpharmą przez cztery lata. W tym roku obsługą budżetu mediowego klienta zajmował się dom mediowy Vizeum (Dentsu Aegis Network Poland).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polpharma po rocznej przerwie powierza obsługę mediową Mediacomowi

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ArtMedia
Czyżby Vizeum nie poradził sobie z wyzwaniem? Polpharma oczekiwała jakości za niska cenę a tego dziś choćby w tv się nie da połączyć. Tak się kończy granie ceną przez domy mediowe ...
odpowiedź
User
Bo liczy się tylko koszt TV
Motto 2 łysych panów z Polpharmy:
Daj, daj, daj, daj, daj...
TV, tanie TV, jeszcze tańsze TV, tylko TV.
odpowiedź