SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat i TVN zanotowały wzrost udziału w rynku w sezonie jesiennym

Udział w rynku kanału TVN w sezonie jesiennym w komercyjnej grupie docelowej (16-49) spadł nieznacznie do 19,5% całodobowo, zaś udział Polsatu wzrósł całodobowo do 18,2%. W peak time obie stacji zanotowały wzrost udziałów. Największy spadek całodobowo zanotowały TVP2 i TVP1, podał TVN w komunikacie.

Wzrost udziału w komercyjnej grupie docelowej (16-49) zanotował jedynie Polsat (wzrost do 18,2% wobec 17,4% rok wcześniej). Udział pozostałych stacji zmniejszył się: TNV-u do 19,5% wobec 19,7%, TVP1 do 16,4% z 18,2%, a udział TVP2 spadł najwięcej - do 13,4% wobec 15,8% rok wcześniej.

Wyższy niż rok temu udział w komercyjnej grupie docelowej (16-49) w peak time zanotowały TVN - do 22,85 wobec 22,6% oraz Polsat - do 19,2% z 18,9% rok wcześniej. Spadły natomiast udziały stacji TVP2 i TVP1 - odpowiednio do 17,1% wobec 18,8% i 15,0% wobec 16,8% rok wcześniej.

"TVN niemal zdublował wyniki osiągnięte przez swoich rywali, odnotowując w swojej grupie docelowej (16-49, miasta 100,000 +) wynik na poziomie 24,4% w ujęciu całodobowym oraz 29,2% w peak time, wobec 25,1% i 29,1% rok wcześniej" - podał TVN, powołując się na badanie AGB Nielsen Media Research.

Udział Polsatu w grupie docelowej (16-49, miasta 100,000 +) całodobowo nieznacznie wzrósł - do 14,9% wobec 14,5% rok wcześniej, zaś udział TVP1 spadł do 12,2% wobec 13,6% rok wcześniej, a TVP2 z zmniejszył się do 10,4% wobec 12,0% przed rokiem.

Jesienna oferta programowa kanału TVN była prezentowana między 6 września a 6 grudnia 2009.

Dołącz do dyskusji: Polsat i TVN zanotowały wzrost udziału w rynku w sezonie jesiennym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl