Polsat liderem, TVN24, TVP Info i TVP Seriale na czele kanałów tematycznych (top 150)

W lipcu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w lipcu 2019 roku zajął Polsat. Średni dobowy udział tego kanału względem lipca 2018 roku zwiększył się o 1,21 proc. i wyniósł 9,96 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 3,15 proc. do 9,41 proc.

Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 8,28 proc., po spadku względem lipca ub.r. o 2,79 proc. Kolejną lokatę zajęła TVP2 (stacja ta miała 7,44 proc. udziału; do góry o 10,26 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizji-lipiec-2019-polsat-liderem-zniewolona-hitem,7170864502909057a ##

Na piątym miejscu zestawienia uplasował się kanał TVN24. Jego udział wyniósł 4,66 proc., po wzroście o 5,02 proc. Jednocześnie jest to najwyżej sklasyfikowany kanał informacyjny w rankingu.

Na 14. lokacie znalazła się stacja TVP Seriale - lider oglądalności kanałów filmowo-serialowych. Jej udział uplasował się na poziomie 1,57 proc. (wzrost o 4,12 proc.).

Liderem oglądalności wśród stacji sportowych było TVP Sport (w dół o 34,99 proc. do 1,38 proc.), dziecięcych - TVP ABC (- 7,77 proc. do 1,31 proc.), dokumentalnych - Fokus TV (+ 10,89 proc. do 1 proc.), muzycznych - Polo TV (- 2,30 proc. do 0,76 proc.), a lifestylowych - HGTV (+ 24,42 proc. do 0,64 proc.).

grafika

Udział będącego liderem Polsatu wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 11,35 proc., po wzroście o 5,38 proc. Drugą lokatę zajął TVN. Jego wynik w lipcu br. zmniejszył się o 0,79 proc. do 10,62 proc. Podium uzupełnia Dwójka (+ 10,60 proc. do 6,33 proc.), która wyprzedziła Jedynkę (- 25,72 proc. do 5,67 proc.).

Liderem oglądalności wśród stacji informacyjnych również i tutaj był kanał TVN24 (do góry o 2,81 proc. do 2,60 proc.).Pierwsze miejsce wśród kanałów filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale (+ 4,17 proc. do 1,77 proc.), dziecięcych - TVP ABC (- 4,38 proc. do 1,42 proc.), sportowych - TVP Sport (- 42,53 proc. do 1,27 proc.), muzycznych - Polo TV (+ 8,81 proc. do 1,21 proc.), lifestylowych - TVN Style (- 3,59 proc. do 0,99 proc.), a dokumentalnych - Fokus TV (+ 9,97 proc. do 0,96 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

CBA rok temu wkroczyło do Polsatu. Co dalej ze sprawą umów z TVP na prawa sportowe?

CBA rok temu wkroczyło do Polsatu. Co dalej ze sprawą umów z TVP na prawa sportowe?