Cyfrowy Polsat oferuje kablówkom Polsat Sport Premium za 10 euro rocznie od abonenta

Cyfrowy Polsat przedstawił operatorom kablowym i satelitarnym warunki oferowania pakietu Polsat Sport Premium z transmisjami piłkarskiej Ligi Mistrzów i Ligi Europy. Chce, żeby operatorzy płacili po 10 euro rocznie od każdego klienta korzystającego z Polsat Sport.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Cyfrowy Polsat oferuje kablówkom Polsat Sport Premium za 10 euro rocznie od abonenta

Według ustaleń „Dziennika Gazety Prawnej” Cyfrowy Polsat ofertę z Polsat Sport Premium przedstawił innym operatorom płatnej telewizji w miniony piątek.

Podstawowa stawka jest uzależniona od tego, ilu klientów danego operatora korzysta z pakietów z kanałem Polsat Sport. Od każdego takiego abonenta operator ma płacić 10 euro rocznie, żeby móc dołączyć Polsat Sport Premium do swojej oferty.

To więcej niż opłata za pakiet ze stacjami Eleven Sports Network, który wielu operatorów oferuje w modelu a la carte, czyli za dodatkową opłatą od abonentów (wynoszącą zazwyczaj kilkanaście zł miesięcznie).

Przedstawiciele Cyfrowego Polsatu na razie nie skomentowali tych doniesień.

Liga Mistrzów i Liga Europy przez trzy sezony w Polsacie

Cyfrowy Polsat w połowie ub.r. kupił wyłączne prawa do transmitowania w Polsce Ligi Mistrzów i Ligi Europy przez trzy sezony, począwszy od najbliższego, który zacznie się w sierpniu br. (licencja obejmuje mecze od ostatniej rundy eliminacji do faz grupowych).

Pakiet Polsat Sport Premium obejmuje dwa kanały o tej nazwie i cztery usługi pay-per view, po to żeby transmitować osobno mecze rozgrywane jednocześnie. Tydzień temu pakiet wprowadzono do oferty Cyfrowego Polsatu. Klienci za dostęp do niego będą płacili maksymalnie 30 zł więcej niż za obecne pakiety telewizyjne.

Stacje i serwisy Polsat Sport Premium będzie można też oglądać na należącej do Cyfrowego Polsatu platformie internetowej Ipla. Ceny: 360 zł za sezon lub 40 zł za 7-dniowy dostęp. Ponadto ten pakiet dodano do oferty abonamentowej sieci Plus.

W pierwszym kwartale br. grupa Cyfrowy Polsat zanotowała 2,34 mld zł wpływów sprzedażowych oraz 292,2 mln zł zysku netto. Liczba abonentów firmy zmalały w skali roku o 1,8 proc. do 5,74 mln, za to liczba sprzedanych im usług zwiększyła się o 3,4 proc. do 13,8 mln. Na koniec marca Cyfrowy Polsat miał sprzedanych 4,98 mln jednostkowych usług telewizji w modelu abonamentowym i 75,1 tys. w modelu przedpłaconym.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg