SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat SuperHit Festiwal i „Mega Hit” najdroższe dla reklamodawców w Polsacie

Według majowego cennika Polsatu reklamodawcy najwięcej zapłacą za spoty przy Polsat SuperHit Festiwal oraz za spoty w paśmie filmowym „Mega Hit”.

Article

Polsat SuperHit Festiwal 2015 odbędzie się w ostatni weekend maja. To nowa nazwa organizowanego przez Polsat od 11 lat festiwalu TOPtrendy (więcej o tej zmianie).

Reklamy przy nim mają kosztować od 26,4 tys. zł do 99,6 tys. zł (cena bez rabatów za spot 30-sekundowy). Najdroższe będą spoty emitowane ostatniego dnia imprezy, w niedzielny wieczór 31 maja, kiedy występować będą kabarety (tu ceny wynoszą od 38,9 do 99,6 tys. zł). Przez dwa poprzedzające dni, czyli w piątek i sobotę reklamy kosztować będą odpowiednio od 38,1 do 66,1 tys. zł i od 26,4 do 66,2 tys. zł.

Reklamodawcy zainteresowani promocją w paśmie filmowym „Mega Hit” będą musieli wydać od 30,3 do 65,7 tys. zł.

Niewiele mniej kosztuje reklama przy „Must be the music - tylko muzyka” - od 34,7 do 60,6 tys. zł. Emisja spotów przy programie „Twoja twarz brzmi znajomo” to wydatek rzędu nawet 51,4 tys. zł, przy „Naszym nowym domu” - 53,5 tys. zł, a „Hell’s Kitchen” - 51,4 tys. zł. Z kolei reklamy przy „Top Chef” kosztują od 44,5 do 49,5 tys. zł, a przy „Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami” - od 34,6 do 45 tys. zł.

Wśród seriali najdroższą reklamowo jest „Pierwsza miłość” - za reklamę przy niej trzeba zapłacić nawet 46,3 tys. zł. Emisja spotu przy „Świecie według Kiepskich” kosztuje z kolei do 43,2 tys. zł, a przy „Przyjaciółkach” - do 39,4 tys. zł.

Na spoty przy „Wydarzeniach” reklamodawcy najwięcej wydadzą przy emisji w niedzielę - 44 tys. zł, natomiast w dzień powszedni - maksymalnie 42,7 tys. zł. Reklama przy nadawanym tuż po tym serwisie informacyjnym „Sporcie” kosztuje 50,3 tys. zł w niedziele i 39,7 tys. zł w dni powszednie, a przy prognozie pogody - odpowiednio 49,4 i 42,2 tys. zł

2 maja br. Polsat pokaże finałowy mecz Pucharu Polski, w którym zagrają Legia Warszawa i Lech Poznań. Reklamy przy tej transmisji wyceniono od 33,3 do 48,3 tys. zł.

W zeszły tygodniu swoje oferty reklamowe na maj udostępniły już Telewizja Polska (zobacz szczegóły) i TVN (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polsat SuperHit Festiwal i „Mega Hit” najdroższe dla reklamodawców w Polsacie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Feliks
Wiadomo, że im większa oglądalność tym wyższa cena reklam. A jakby było np. Mega Hit Polsatu co tydzień znajduje się w pierwszej 20-stce najchętniej oglądanych propozycji telewizyjnych.
8 8
odpowiedź
User
Piotras
Polsat ma teraz coraz większą oglądalność, więc może sobie pozwalać n a wysokie ceny za reklamy. A oglądalność nie bierze się z niczego - od kilku miesięcy te wszystkie show, jakie przygotowali na wiosnę, niesamowicie ludzi zelektryzowały i przyciągają przed tv jak magnes. Ja sam staram się nie odpuszczać skoków do wody na przykład.
8 8
odpowiedź
User
Jerzy Dzień
Dokładnie tak jest - im większa popularności stacji albo programu, tym wyższe ceny reklam. Sporo pisało się o tym, ze Polsat zamiast TOP Trendy zorganizuje Polsat SuperHit Festiwal i tyle było krytyki. A ty prosze - okazuje się, że będzie na prawdę super hit, skoro reklamodawcy już się o niego zabijają. Czyli jak zawsze w Polsacie, po midasowemu - czego się dotkną, to się złoci ;)
8 8
odpowiedź