SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat uruchomił sprzedaż licencji na publiczne odtwarzanie meczów Euro 2016. Od 1250 do 246 tys. zł

Telewizja Polsat rozpoczęła sprzedaż zezwoleń na publiczne odtwarzanie wszystkich 51 meczów Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej, które odbędą się na przełomie czerwca i lipca we Francji. Z oferty skorzystać mogą m.in. hotele, restauracje czy szpitale.

Article

W ramach publicznego odtwarzania meczów piłki nożnej Telewizja Polsat umożliwia dwie formy współpracy: nabycie zezwolenia na publiczne odtwarzanie wraz z sygnałem telewizyjnym oraz zakup samego sygnału telewizyjnego.

Zezwolenie zawiera w sobie dostęp do kanałów Polsat Sport 2 i Polsat Sport 3 bez przerw reklamowych, możliwość odtwarzania wszystkich 51 meczów na żywo i w jakości HD, a także dostęp do materiałów z meczów i pobytu reprezentacji Polski we Francji oraz komentarzy ekspertów i gości specjalnych.

Klienci zainteresowani publicznym odtwarzaniem meczów Euro 2016 mogą składać zamówienia za pośrednictwem strony internetowej licencje.polsat.pl. Koszt zezwolenia uzależniony jest od miejsca publicznego odtwarzania. Np. lokal o wielkości do 50 m2 będzie musiał zapłacić 1250 zł a o wielkości 1000 m2 - 20 tys. zł brutto. Strefa kibica - zorganizowana np. przez Warszawę - to koszt 246 tys. zł.

Odebranie sygnału telewizyjnego podczas Euro 2016 umożliwi jeden z kilku modeli dekoderów HD telewizji satelitarnej lub moduł CAM Cyfrowego Polsatu. Klienci będą mogli wypożyczyć lub kupić sprzęt z oferty Cyfrowego Polsatu, a także użyć dekodera prywatnego lub wskazać innego operatora, który współpracuje z Telewizją Polsat.

Oferta skierowana jest do: podmiotów świadczących usługi hotelarsko-gastronomiczne, tj. punktów gastronomicznych, restauracji, pubów, klubów, lobby/restauracji hotelowych, sal fitness, siłowni, szpitali i miejsc, w których będą świadczone usługi hotelarskie, kin niesieciowych, w tym kin plenerowych, kin sieciowych, apartamentów, biur, sklepów, miast i innych podmiotów organizujących tzw. strefy, centrów handlowych.

Przypomnijmy, że w ramach sublicencji sprzedanej przez Polsat 11 najważniejszych meczów Euro 2016 pokaże też Telewizja Polska.

Euro 2016 rusza 10 czerwca br. i potrwa miesiąc.

>>> Wszystko o EURO 2016

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polsat uruchomił sprzedaż licencji na publiczne odtwarzanie meczów Euro 2016. Od 1250 do 246 tys. zł

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jola
Jak dobrze ze nie interesuje mnie ten sport
odpowiedź
User
Dominator
Strefa kibica ma zapłacić ponad 200 tysięcy za transmisję? Jakiś żart. A jeżeli na telebimie lub w pubie pojawi się przekaz z telewizji ARD, ZDF lub Sat 1 to rozumiem, że opłata już nie wchodzi w grę? W Pubach i tak się mecze bez głosu ogląda więc kibicom wisi, czy to transmisja z Polsatu czy z ARD.
odpowiedź
User
Marcin
Strefa kibica ma zapłacić ponad 200 tysięcy za transmisję? Jakiś żart. A jeżeli na telebimie lub w pubie pojawi się przekaz z telewizji ARD, ZDF lub Sat 1 to rozumiem, że opłata już nie wchodzi w grę? W Pubach i tak się mecze bez głosu ogląda więc kibicom wisi, czy to transmisja z Polsatu czy z ARD.


To nie do konca tak ze sygnal z ard czy sat1 mozna pokazywac publicznie. To UEFA jest wlascicielem praw i niezaleznie z jakiej tv pub nada przekaz to bedzie to przekaz nielegalny, za co UEFA moze domagac sie roszczen. Polsat, ard, sat1 czy inne stacje to tylko posrednicy na podobnych warunkach.
odpowiedź
User
Dominator
W weekend w Polsacie był ten ich Super Hit Festiwal - Wpływy z reklam przy transmisji tego wydarzenia w ciągu trzech dni wyniosły 17,77 mln zł.

To teraz niech mi ktoś wytłumaczy: Dlaczego oni kodują Euro skoro w 3 dni zarobili prawie 20 mln, a tu mają miesiąc, dzień w dzień mecze i możliwość zarobienia na reklamach dużo więcej, bo i oglądających poszczególne spotkania będzie dużo więcej niż tych co katowali oglądanie śpiewaków czy słabych kabaretów?

To jest kpina i tyle. Euro w PPV to jakieś jajca.
odpowiedź
User
anon
W weekend w Polsacie był ten ich Super Hit Festiwal - Wpływy z reklam przy transmisji tego wydarzenia w ciągu trzech dni wyniosły 17,77 mln zł.

To teraz niech mi ktoś wytłumaczy: Dlaczego oni kodują Euro skoro w 3 dni zarobili prawie 20 mln, a tu mają miesiąc, dzień w dzień mecze i możliwość zarobienia na reklamach dużo więcej, bo i oglądających poszczególne spotkania będzie dużo więcej niż tych co katowali oglądanie śpiewaków czy słabych kabaretów?

To jest kpina i tyle. Euro w PPV to jakieś jajca.
Gdyz ponieważ zamiast zarobienia 17 milionow w trzy dni, zarobią setki milionow w tydzien.
I kasa się zgadza
odpowiedź