SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat z OS3 multimedia

Ruszyła dwumiesięczna kampania internetowa Telewizji Polsat, której celem jest wypromowanie wiosennej ramówki oraz nowego wizerunku stacji.

Akcja stanowi element strategii repozycjonowania marki. Tworzenie kreacji do całości działań e-marketingowych powierzono agencji interaktywnej OS3 multimedia.

Kontekstowo-kierunkowa kampania internetowa opiera się na promocji najbardziej popularnych programów oferowanych przez stację oraz nowości w ramówce. Dodatkowo w działaniach internetowych nacisk położony jest na prezentację nowej wizualizacji Telewizji Polsat, w tym nową wersję logo i soczystą tonację kolorystyczną. Odświeżona została także strona internetowa stacji. W ramach akcji zaplanowano około 250 mln odsłon kampanii internetowej.

– Na obsługę kampanii Telewizji Polsat składa się szereg działań od stworzenia stron poświęconych wybranym serialom po kampanie promocyjne na portalach. Projekt ten wymaga od nas kompleksowego działania, dużego zaangażowania i ścisłej współpracy z Klientem – ujawnia Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.

Myślą przewodnią telewizji stanie się od tej pory "Radość Życia". Nacisk w kreowaniu wizerunku przyjaznej Widzom Stacji zostanie położony na budowanie pozytywnych skojarzeń m.in. poprzez ludzkie emocje oraz zmianę oprawy graficznej. Wprowadzone zostały niestosowane dotąd w Polsce formy komunikowania się z widzem, jak nowoczesne animacje w całkowicie odmienionej oprawie antenowej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polsat z OS3 multimedia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl