SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat zareklamuje swoje seriale i widowiska z jesiennej ramówki

Polsat we wtorek 1 września br. ruszy z kampanią reklamową jesiennej ramówki. Promowane w niej będą seriale oraz programy rozrywkowe stacji, w tym nowości jak „Skazane” i cykl dokumentalny „Rinke za kratami”.

Rinke Rooyens, fot. polsat Article

W reklamach pojawią się też kreacje promujące formaty „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, „Twoja twarz brzmi znajomo”, „Tylko muzyka”, „Hell’s Kitchen” oraz serial „Przyjaciółki” (szczegóły jesiennej ramówki Polsatu).

Działania reklamowe obejmą radio, prasę, internet oraz siatki wielkoformatowe. Potrwają około miesiąca.

Kreację do kampanii przygotowała agencja Focus Media Group, media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polsat zareklamuje swoje seriale i widowiska z jesiennej ramówki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl