SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska Fundacja Narodowa: Partner of Promotion nie zajmuje się naszym wizerunkiem, tylko relacjami z mediami

Polska Fundacja Narodowa wyjaśniła, że wynajęta przez nią miesiąc temu agencja Partner of Promotion nie zajmuje się promowaniem wizerunku PFN, tylko pełni rolę zewnętrznego biura prasowego, obsługując w tym zakresie m.in. projekty realizowane przez Fundację.

- Działające na zlecenie PFN agencja odpowiada za wsparcie komunikacji polskich i międzynarodowych projektów PFN. Rolą wynajętej firmy nie jest kreowanie wizerunku Fundacji - poinformowała Polska Fundacja Narodowa w oświadczeniu wydanym w piątek po południu.

- Powierzenie agencji prowadzenia biura prasowego to wyraz dążenia PFN do profesjonalizacji i podnoszenia standardów komunikacji z dziennikarzami. Z usług zewnętrznych biur prasowych oraz agencji reklamowych i marketingowych korzysta większość instytucji, ministerstw, fundacji oraz innych organizacji będących obiektem zainteresowania mediów - dodano.

PFN zaznaczyła, że zatrudnia obecnie 17 pracowników realizujących 36 projektów. - Dotychczas Fundacja nie posiadała zespołu biura prasowego. Profesjonalna obsługa działań komunikacyjnych wymaga zatrudnienia zespołu odpowiednio dyspozycyjnych osób - zaznaczyła.

O tym, że Polska Fundacja Narodowa miesiąc temu podpisała umowę o współpracy z Partner of Promotion, jako pierwszy poinformował w tym tygodniu Polsat News. Do zadań agencji należy m.in. monitoring mediów, raporty medialne, przygotowywanie odpowiedzi na zapytania dziennikarzy na bazie informacji dostarczanych przez pracowników PFN, opracowywanie komunikatów prasowych, organizacja konferencji prasowych oraz doradztwo przy komunikacji projektów prowadzonych przez Fundację. Agencja zajmuje się także prowadzeniem profili PFN w mediach społecznościowych

- Jesteśmy dumni z każdego klienta. To dowód zaufania dla naszego profesjonalizmu - powiedział portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Trochimiuk, prezes Partner of Promotion.

W oświadczeniu Polska Fundacja Narodowa stwierdziła, że wybrała Partner of Promotion do tego zlecenia w konkursie ofert, który zgodnie z wyrokiem sądowym nie musiał być prowadzony w oparciu o prawo zamówień publicznych.

Polska Fundacja Narodowa została utworzona w połowie 2016 roku z inicjatywy ówczesnej premier Beaty Szydło i ministra skarbu państwa Dawida Jackiewicza. Jej fundatorami jest 17 dużych spółek państwowych, fundacja dysponuje rocznym budżetem wynoszącym ok. 100 mln zł.

W tym tygodniu PFN rozpoczęła międzynarodową kampanię dotyczącą 75. rocznicy Powstania w Getcie Warszawskim.

W ostatnich tygodniach dyskutowano też w mediach o jej innym projekcie. Fundacja przygotowuje akcję „Polska100”, w ramach której załoga na czele z Mateuszem Kusznierewiczem latem br., z okazji 100-lecia niepodległości Polski, wyruszy w dwuletni rejs dookoła świata. Pod koniec marca „Gazeta Wyborcza” podała, że projekt może kosztować ok. 20 mln zł, a na jego potrzeby kupiono francuski jacht wart ok. 1,25 mln euro.

W reakcji na te doniesienia PFN zapewniła, że na tę akcję będzie przeznaczać ok. 3 mln zł rocznie, a po jej zakończeniu kupiony jacht zostanie przekazany Akademii Morskiej w Szczecinie.

Dołącz do dyskusji: Polska Fundacja Narodowa: Partner of Promotion nie zajmuje się naszym wizerunkiem, tylko relacjami z mediami

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mm
Poleciały wszystkie komentarze :O Ale jaja. To się nazywa wolność słowa.
odpowiedź
User
lok
Na dzieci niepełnosprawne nie ma ale na taki przedziwny, nieudolny twór pieniądze znalazły się w podskokach… To jest dziwny kraj
odpowiedź