SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska marka Kubota w barwach tęczy na rzecz LGBT+

Polska marka Kubota, produkująca m.in. klapki, z okazji Miesiąca Dumy wypuściła limitowaną kolekcję w barwach tęczy. Cześć zysków z jej sprzedaży trafi do organizacji Stonewall, która działa na rzecz praw osób LGBT+.

Article

Klapki Kubota Rzep można kupić w specjalnej wersji z tęczowym logo. Pierwsze partie wyprzedały się w zaledwie kilka godzin.

Uzupełniliśmy rozmiary i dodaliśmy kolor, o który prosiliście! W Kubocie wierzymy, że każdy zasługuje na równe...

Opublikowany przez Kubota Piątek, 5 czerwca 2020

- Zainteresowanie przekroczyło nasze najśmielsze oczekiwanie. Cieszymy się, że Polska wkracza w normalny, tolerancyjny świat w Kubotach na stopach - komentuje Alina Sztoch, szefowa marketingu marki Kubota. - Niezwykle bliska jest nam idea poszanowania wolności, w każdym wymiarze, szczególnie jeśli chodzi o podstawowe prawa człowieka - dodaje marketerka.

Pięć złotych z każdej sprzedanej pary marka Kubota przekazane zostanie Stowarzyszeniu Grupa Stonewall, która wspiera osoby LGBT+.

- Motto marki to „Kubota to nie klapki, to styl życia”, dlatego w naszej filozofii kierujemy się tym co sprawia, że codzienność jest przyjemniejsza. A to oznacza również łączenie ludzi - mówi Piotr Kwiatkowski, prezes firmy Kubota.

Marka Kubota została reaktywowana w 2018 r. W ofercie pojawiły się m.in. ręcznie robiona linia Premium oraz szereg innych produktów: kultowe klapki Kubota Rzep, nowe modele klapków basenowych, skarpety, kapelusze bucket hat, akcesoria czy klapki japonki.  W asortymencie znajduje się także szeroka gama skarpet, czapek i innych akcesoriów.

Kubota to kolejna polska marka, która w czerwcu - Miesiącu Dumy społeczności LGBT+ - wspiera prawa mniejszości seksualnych Specjalną kolekcję z motywem tęczy przygotowała z tej okazji także odzieżowa marka Risk Made in Warsaw.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polska marka Kubota w barwach tęczy na rzecz LGBT+

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bojkot
no to wiadomo czego nie kupowac
odpowiedź
User
Amman
@bojkot Bajek 🤣
odpowiedź
User
Magda
bardzo fajne wejście, wreszcie bez pink/rainbow washingu. o tym za kilka lat będą się uczyć studenci marketingu. na zachód od Polski robią tak już setki firm i nikogo to nie dziwi
odpowiedź