SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Polski chmiel, polska dusza” reklamują piwo Tyskie (wideo)

Startuje tegoroczna letnia kampania piwa Tyskie (z portfolio Kompanii Piwowarskiej), prowadzona pod hasłem „Polski chmiel, polska dusza”. Akcję przygotowały i realizują firmy Saatchi & Saatchi Poland, Konqubinat, OTO Film, Platige Image, Juice, Delikatessen, MEC i Q&A Communications.

Article

Bohaterami nowego spotu Tyskiego jest dwóch plantatorów chmielu, z których ten starszy tłumaczy młodszemu, że do chmielu należy przemawiać piękną polszczyzną. Ma to podkreślać, że właśnie chmiel jest kluczowym składnikiem tego piwa, ponieważ nadaje mu charakterystyczny posmak i aromat. Puentuje to hasło „Polski chmiel, polska dusza”.

To kolejna reklama Tyskiego pokazująca, jak jest ono wytwarzane. Emitowana jesienią ub.r., promująca Tyskie Gronie, rozgrywała się w browarze (obejrzyj ją).

Nowa kampania reklamowa jest prowadzona od 1 maja w telewizji, internecie oraz na outdoorze. Potrwa do października.

W ramach akcji odświeżono etykietę Tyskiego - dodano obrazek szyszki chmielu i hasło „Polski chmiel, polska dusza”. Zmodyfikowaną etykietę zaprojektowała agencja Delikatessen.

Kreacją reklam zajęła się agencja Saatchi & Saatchi Poland, spoty wyreżyserowali Tomasz Kapuściński i Karolina Lewicka z Konqubinat, wyprodukował dom produkcyjny OTO Film, postprodukcją zajęło się studio Platige Image, a udźwiękowieniem - Juice. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, a działania PR realizuje agencja Q&A Communications.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Polski chmiel, polska dusza” reklamują piwo Tyskie (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Buahahahahaha! Koncentrat chmielu + woda + aromat + spirytus. Taki jest skład produktów KP.
9 9
odpowiedź
User
ekspert
rok trwała praca nad tą linią kreatywną. Poszły setki tysięcy złotych w badania, a efekt? Bardzo słabe to jest. Kwintesencja choroby polskiej reklamy.
13 8
odpowiedź
User
husarz piwny
To nie piwo, to napój piwny.
8 8
odpowiedź
User
jadro
Znów to samo, brak wyróżniającej idei, polskość do sześcianu. źle się dzieje w KP. Marketerzy nie mają pomysłu, co gorsza agencja nie ma pomysłów wcale.
10 8
odpowiedź
User
Andrzej
przecież to w ogole nie ma chmielu.. reklama totalnie nietrafiona. Gdzie tam polski chmiel? na składzie nie widać!
9 8
odpowiedź