Polski ziemniak jako „prawdziwy bohater smaku” w reklamie chipsów Lay’s (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa chipsów Lay’s (produkowanych przez Frito-Lay Poland należący do PepsiCo) podkreślająca, że są one wytwarzane z polskich ziemniaków.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Polski ziemniak jako „prawdziwy bohater smaku” w reklamie chipsów Lay’s (wideo)

Spot z kampanii w zabawnej konwencji pokazuje drogę polskiego ziemniaka z pola do paczki chipsów Lay’s. Ma to symbolizować, że w ub.r. 95 proc. ziemniaków, z których realizowano produkcję w zakładzie Frito-Lay Poland, pochodziło z rodzimych upraw.

Działania reklamujące chipsy Lay’s obejmują w Polsce m.in. telewizję, internet oraz punkty sprzedaży. Nowa kampania jest prowadzona pod hasłem „Ziemniak - prawdziwy bohater smaku Lay’s”.

 

Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję  (Polsat, kanały tematyczne Telewizji Polsat, TVN, TVN7), internet (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, konkurs we współpracy z influencerami) oraz punkty sprzedaży (materiały POS). Potrwa do końca grudnia.

Kreację i strategię kampanii przygotowano we współpracy z agencjami H2O Creative i VMLY&R. Spot telewizyjny zrealizował dom produkcyjny Artcore we współpracy z agencją H2O Creative. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada zespół Media Direction.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu