Polskie miasta na etykietach Nutelli

Firma Ferrero wraz z Polskim Towarzystwem Turystyczno-Krajoznawczym (PTTK) po raz kolejny przygotowali propozycję 16 lokalizacji, które znajdą się na etykietach słoików z limitowanej edycji kremów Nutella. Akcja potrwa do końca września br.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Polskie miasta na etykietach Nutelli
fot.mat.pras.

Ferrero rusza z drugą edycją akcji „Nutella kocha Polskę 2022”, która potrwa do 30 września. Jak podaje firma, zeszłoroczne zainteresowanie kampanią sprawiło, że marka po raz kolejny postanowiła udowodnić, że piękno jest wokół nas i wystarczy tylko się rozejrzeć by je dostrzec.

- Zachęceni sukcesem pierwszej edycji naszej akcji z 2021 postanowiliśmy również w tym roku zaprosić naszych konsumentów do odkrywania uroków Polski wraz z kremem Nutella. We współpracy z PTTK i przy aktywnym zaangażowaniu ze strony fanów marki stworzyliśmy mapę wyjątkowych miejsc. W tym roku uzupełniamy ją o kolejne 16 lokalizacji, które znajdą się na etykietach słoików z limitowanej edycji, a są to: Suwalszczyzna, Pojezierze Ełckie, Toruń, Kraków, Dębki, Gdynia, Świnoujście, Zalew Wiślany, Tatry, Wieliczka, Warszawa, Gdańsk, Dunajec, Zamek Ogrodzieniec, Zalipie i Zamość – tłumaczy Łukasz Sasin, country marketing manager marki Nutella.

W okresie od 1 sierpnia do 30 września br. każdy kto kupi słoik kremu Nutella z limitowanej edycji może poznać bliżej nasz kraj i wygrać nagrody. Wystarczy kupić promocyjny słoik kremu Nutella, zarejestrować zakup na stronie internetowej nutella.pl i zakręcić kołem fortuny. Na zwycięzców czeka voucher turystyczny o wartości 5000 zł oraz vouchery na usługi fotograficzne.

Na specjalnej, dedykowanej zakładce Nutella kocha Polskę na stronie internetowej nutella.pl konsumenci znajdą stworzoną przez PTTK listę atrakcji godnych odwiedzenia w każdej ze wspomnianych lokalizacji.

 

 

 

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"