SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie nominacje

Polskie agencje PR nominowane w konkursie IPRA Golden World Award

Program edukacyjny "Stres pod kontrolą" , realizowany dla marki antyperspirantów Rexona przez agencję Multi Communications, został nominowany do nagrody w międzynarodowym konkursie kampanii public relations - IPRA Golden World Awards 2005 w kategorii Corporate Social Responsibility.

Również program prowadzony przez On Board Public Relations dla Unii Farmaceutów - Właścicieli Aptek został nominowany do nagrody Golden World Awards for Excellence in Public Relations 2005 w kategorii Public Affairs.

Jego celem było wsparcie postulatów prawnych reprezentowanego przez Unię środowiska aptekarzy oraz poprawa bezpieczeństwa stosowania leków. Kampania wykorzystująca m.in. działania edukacyjne kierowane do ogółu społeczeństwa zakończyła się sukcesem trwale wzmacniając wizerunek farmaceuty jako zawodu zaufania publicznego.

Golden World Awards organizowany przez IPRA (International Public Relations Association) jest jednym z najbardziej prestiżowych konkursów branży PR na świecie.

Dołącz do dyskusji: Polskie nominacje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl