SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie pasmo klubowe w nsport

Arka Gdynia, Górnik Zabrze, Legia Warszawa, ŁKS Łódź i Kolporter Korona Kielce w specjalnym paśmie klubowym w kanale sportowym nsport. W kolejce kolejne drużyny.

Na kanale nsport, obecnego tylko na platformie cyfrowej 'n', ruszył projekt pasma piłkarskiego poświęconego polskim klubom. Programy klubowe emitowane są w każdy wtorek, środę i czwartek między godz. 17-18. W tej chwili w projekcie uczestniczą drużyny: Arka Gdynia, Górnik Zabrze, Legia Warszawa, ŁKS Łódź i Kolporter Korona Kielce.

„Wiemy, że za wcześnie jeszcze na stworzenie w Polsce kanału dedykowanego jednemu klubowi, chcemy więc stworzyć platformę komunikacji między klubami i ich kibicami, będącą miniaturą kanałów klubowych” – mówi wortalowi „Wirtualnemedia.pl” Grzegorz Kalinowski, szef działu piłkarskiego nsport.

Kanał nsport jest w tym projekcie dostawcą techniki i czasu antenowego, za sprawy merytoryczne odpowiadają kluby.

„Ruszyliśmy dwa tygodnie temu i format programu powoli się dociera. Chcemy, aby materiały klubowe były prezentowane przez przedstawicieli klubu, bo taka jest idea telewizji klubowej. Wbrew obiegowym opiniom nie zależy nam wyłącznie na promocji Legii, co niektórzy nam zarzucali, lecz całej polskiej piłki klubowej” – dodaje Kalinowski.

Pasmo już niedługo ma poszerzyć się o dodatkowy czas antenowy i kolejne kluby, ale przedstawiciele nsport nie zdradzają na razie jakie.

„Prowadzimy rozmowy z kolejnymi klubami. Wykluczamy na razie współpracę z Lechem Poznań, który zainteresowany jest produkcją własnego kanału klubowego. Oczywiście Lech będzie obecny w pozostałych magazynach piłkarskich i programach informacyjnych stacji”.

7 sierpnia br. poznańska telewizja informacyjna WTK podpisała umowę z KKS Lech Poznań, w ramach której będzie w sezonie 2006/2007 produkować mu program „Kolejorz”, poświęcony klubowi z Poznania.

Przypomnimy, że nsport - kanał informacyjno-publicystyczny o charakterze sportowym - wystartował 12 października na platfromie cyfrowej “n”. Stacja ma 10 ekip reporterskich w Warszawie i sieć ekip na terenie całego kraju, ściśle współpracujących z oddziałami terenowymi TVN24. Kanał tworzy w sumie 50 osób, w tym cały zespół redakcji sportowej TVN24.

W swojej ofercie npsort m.in. mecze piłkarskiej Ligi Mistrzów, Pucharu UEFA, Puchar Ligi Angielskiej, liga włoska - siatkówka pań, kolarski Tour de Suisse, tenisowy Puchar Davis, żeglarski America's Cup i Maraton Nowojorski.

Wśród programów znajduje się czternaście publicystycznych m.in.:
Analizator – rozwinięcie dotychczasowej formuły programu Orange Ekstraklasa;
Polowanie – program Michała Pola, w którym będzie„rozstrzeliwał” gości;
Dogrywka– formuła podobna do „Loży prasowej” tvn 24;
Pora na senatora – publicystyczny program Andrzeja Persona;
Sport Ameryka – o sportach z USA,
Ring Wolny – przedstawiający skrajnie różne opinie gości, z prowadzącym jako moderatorem dyskusji;
Klub TV – pasmo piłkarskie przedstawiające kluby;
Fotoreporter – program Macieja Szczęsnego, w którym prezentacja fotografii z wydarzeń sportowych.

Dołącz do dyskusji: Polskie pasmo klubowe w nsport

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl