Polskie Radio zaprasza na relacje z Australian Open

W niedzielę rusza wielkoszlemowy turniej tenisowy Australian Open. Polskie Radio ma w Australii swojego wysłannika - dziennikarza Jedynki Cezarego Gurjewa. Stacja zaprasza słuchaczy na relacje z imprezy.

ds
ds
Udostępnij artykuł:

Relacje z przygotowań do turnieju słuchacze Polskiego Radia mogą znaleźć w serwisach sportowych i na portalu Polskiego Radia. Od 15 stycznia na antenie radiowej Jedynki obecne będą zaś korespondencje z imprezy autorstwa Cezarego Gurjewa, który od lat przekazuje słuchaczom Programu 1 Polskiego Radia emocje z największych wydarzeń sportowych w kraju i na świecie. Relacje pojawią się w serwisach sportowych oraz w audycjach: „Kronika sportowa”, „Dzień dobry z Jedynką”, „Sygnały Dnia”, „Cztery Pory Roku” i „Przy muzyce o sporcie”.

W Polskim Radiu o Australian Open

Program 1 Polskiego Radia przygotował dla słuchaczy także specjalny konkurs „Tenisowa Przygoda z Jedynką”, który potrwa do 13 stycznia. Każdego dnia prezentowana jest zagadka dźwiękowa dotycząca znanych tenisistów oraz zadanie konkursowe w audycjach: „Sygnały Dnia” (godz. 6.00-9.00), „Cztery Pory Roku” (w serwisie sportowym o godz. 10.30), „Muzyczna Jedynka” (o godz. 13.30) oraz 13 stycznia 2024 roku w audycjach: „Wolna Sobota” (godz. 6.00-9.00), „Jedyne takie miejsce” (o godz. 10.30), „Sobota z Jedynką”(o godz. 12.40). Chętni mogą przesyłać odpowiedzi w formie wiadomości tekstowej na numer 72151. 

Cezary Gurjew przygotuje także podcasty poświęcone turniejowi Australian Open 2024, w których opowie m.in. historie związane z odbywającymi się wydarzeniami w Melbourne Park, wyjaśni dlaczego Australian Open jest jednym z najbardziej ulubionych turniejów większości tenisistów. W podcastach dostępne będą także rozmowy z gwiazdami światowych kortów.   

O Australian Open 2024 będzie można usłyszeć także na pozostałych antenach Polskiego Radia: w Polskim Radiu 24 - w „Magazynie sportowym” (od poniedziałku do niedzieli o godz. 20.00), w „Kronice sportowej” (od poniedziałku do niedzieli o godz.22.30) oraz w serwisach i magazynach informacyjnych, w Programie 3 Polskiego Radia - w serwisach sportowych, audycjach „Pora na Trójkę” i „Zapraszamy do Trójki”, w radiowej Czwórce – w „Przeglądach sportowych” (od poniedziałku – do piątku o  godz. 7.45) i w „Sportowych Podsumowaniach Dnia” (o godz. 22.00), w Polskim Radiu dla Zagranicy w serwisach informacyjnych oraz w Polskim Radiu Kierowców w serwisach sportowych. Turniej Australian Open potrwa do 28 stycznia.

W 2022 roku Polskie Radio zanotowało najwyższą stratę netto od wielu lat - 55,1 mln zł. Nadawca spodziewał się jeszcze gorszego wyniku - w połowie 2022 prognozował 63,6 mln zł. Strata pogłębiła się ponad dwukrotnie, z 19,74 mln zł w 2021 r. To zdecydowanie najgorsze wyniki nadawcy od dużych zmian w mediach publicznych po przejęciu władzy w 2015 r. przez Zjednoczoną Prawicę. Na koniec 2022 nadawca zatrudniał 1 289 pracowników etatowych, o 31 mniej niż przed rokiem. Średnia pensja brutto wzrosła o 5,7 proc. do 9,4 tys. zł, menedżerowie wyższego szczebla zarabiali prawie dwa razy więcej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

Przejęcie w reklamie zewnętrznej domknięte. Digital Network zapłaciła z kredytu

Przejęcie w reklamie zewnętrznej domknięte. Digital Network zapłaciła z kredytu

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Kosmiczny sylwester TVP2. Tak wygląda spot promocyjny

Kosmiczny sylwester TVP2. Tak wygląda spot promocyjny