SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polskie Radio w ramach wsparcia polskich wykonawców obniża ceny ich płyt

Polskie Radio obniżyło o 30 proc. ceny płyt polskich wykonawców w swoim sklepie internetowym. Akcja potrwa do 15 kwietnia, ma na celu wsparcie artystów, którzy nie mogą obecnie grać koncertów.

fot. polskie radio Article

W sklepie internetowym Polskiego Radia w niższych cenach można kupić 471 tytułów. Wśród nich znalazły się m.in. nagrania Orkiestry Polskiego Radia, klasyka jazzu z radiowego archiwum, pop i rock w najlepszym rodzimym wydaniu, autorskie składanki Marka Niedźwieckiego oraz kolejne części kompilacji „Męskie Granie”. To tytuły wydane przez Agencję Muzyczną Polskiego Radia.

- W ten sposób chcemy pokazać solidarność z wydającymi u nas płyty rodzimymi artystami, którzy w wyniku epidemii koronawirusa nie mają możliwości grania koncertów - wyjaśnia Bogna Kowalska, dyrektorka Agencji Muzycznej Polskiego Radia.

Od kilku dni Polskie Radio gra też więcej polskiej muzyki, także w ramach wspierania rodzimych twórców. W Programie I Polskiego Radia pojawia się więcej autorskich audycji z polską muzyką rozrywkową, emitowane też są powtórki koncertów Festiwalu Lata z Radiem oraz wydarzeń, które odbywały się w Studiu im. Witolda Lutosławskiego. Trójka nadaje głównie polskie piosenki, na antenie – pojawiają się też archiwalne koncerty. W cyfrowej Czwórce także emitowane są archiwalne koncerty.

Nowa akcja Polskiego Radia wsparta jest działaniami promocyjnymi w internecie, na stronie sklepu Polskiego Radia oraz na Facebooku Agencji Muzycznej Polskiego Radia.

Według badania Radio Track od grudnia ub.r. do lutego br. Trójka miała 5,6 proc. udziału w rynku słuchalności, a Jedynka - 5,2 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio w ramach wsparcia polskich wykonawców obniża ceny ich płyt

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan
Produkt pierwszej potrzeby
4 2
odpowiedź
User
Jesli działać to skutecznie
Jeśli chodzi o wsparcie wykonawców to obniżka cen płyt o 30 % nic nie da , jedynym wyjściem jest zapłacić ZAiKS za wyprodukowane płyty bez względu na to czy się sprzedadzą czy nie ( raczej nie bo w kryzysie płyta nie jest artykułem pierwszej potrzeby) , finalnie i tak niesprzedane będą za jakiś czas przeznaczone na przemiał.
3 0
odpowiedź
User
Tonaż
Tendencja zniżkowa w Polskim Radiu jest tendencją generalną. Spadek słuchalności, spadek poziomu audycji (za sprawą nowych prowadzących, tematyki i zwolnień profesjonalistów), spadek (upadek) obiektywizmu. Spadek cen płyt wpisuje się w tę tendencję.
3 0
odpowiedź
User
Maksio
Świetny pomysł na wietrzenie magazynów. Dobra akcja PR-owa i biznesowa - dla radia.
1 0
odpowiedź