Polymus rozwija dział eventów

Joanna Sznuk wzmocniła dział eventów agencji Polymus Integrated Communication.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Została przyjęta na stanowisko Account Managera.

Wcześniej pracowała jako Campaign Manager w agencji a2 – advertising & marketing S.A.. Koordynowała tam przebieg akcji reklamowych na terenie całej Polski. Następnie, na stanowisku Account Executive, dbała o wizerunek klientów agencji reklamowej G7, m. in. Heyah i Nike. Później przeszła do BBDO Warszawa do działu BTL Proximity, gdzie w charakterze Senior Account Executive, a później Account Managera, obsługiwała Telekomunikację Polską.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu