SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pomorskie będzie się promować z pełnią życia i logo za 90 tys zł

Władze województwa pomorskiego zaprezentowały jego nową strategię promocyjną, opartą na podkreślaniu wielu możliwości życiowych dostępnych w tym regionie. Ważnym elementem strategii jest logotyp zaprojektowany przez Andrzeja Pągowskiego.

Pełnia życia jako kluczowe przesłanie działań promocyjnych województwa pomorskiego jest rozumiana jako spełnienie potrzeby samorealizacji, życie w harmonii między pracą, karierą a czasem wolnym na realizację pasji i zainteresowań oraz dążenie do podniesienia jakości życia, rozwoju zawodowego i osobistego. - Strategicznym wyzwaniem dla stworzenia marki regionalnej jest znalezienie jednego, spójnego i wyróżniającego województwo pomorskie przesłania, które powinno się dać łatwo utrwalić w pamięci potencjalnych odbiorców i zachęcić ich do zainteresowania danym regionem w kontekście swoich potrzeb (turystycznych, biznesowych, edukacyjnych, itd.) - podkreślił na konferencji prasowej Ryszard Świlski, członek zarządu województwa pomorskiego.

Region w działaniach marketingowych zamierza podkreślać swoje kluczowe zalety: nadmorskie położenie, walory przyrodnicze, ciekawą historię z wątkami walki o wolność, rozwijającą się i zdywersyfikowaną gospodarkę oraz najbardziej zadowoloną z życia społeczność lokalną (według badań realizowanych w różnych częściach kraju).

Taka strategia będzie realizowana w działaniach promujących walory gospodarcze województwa pomorskiego zarówno w kraju, jak i za granicą.

Na potrzeby tych działań powstał nowy logotyp, który zaprojektował znany grafik Andrzej Pągowski. - Inspiracją dla znaku promocyjnego było szukanie uniwersalnych, prostych skojarzeń i symboli związanych z atrakcyjnością, radością życia, energią, czyli wartościami reprezentującymi Pomorskie - opisił Ryszard Świlski. Przygotowanie logo kosztowało 90 tys. zł.

Poprzednie logo promocyjne regionu - z hasłem „Pomorskie dobry kurs” - było wykorzystywane przez ostatnich 7 lat. Zostało wybrane w konkursie wygranym przez Wojciecha Janickiego.

Dołącz do dyskusji: Pomorskie będzie się promować z pełnią życia i logo za 90 tys zł

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ambergold
To groche grubo posmarowane jak za taki logotyp.... 90 000 PLN za parę kresek... tiu tiu tiu !!!! Szast prast, jak pieniądze nie moje....
odpowiedź
User
Reseller123456
Kiedy my się obudzimy i pogonimy takich włodarzy, którzy wydają roczny dochód netto polskiej rodziny (i to tej "bogatszej"!) na coś, co w małej, reklamowej firemce kosztuje może 200zł...
odpowiedź
User
gda
Szczęśliwe miasto Gdańsk, nie ma już innych potrzeb, więc na gryzmołki idzie kasa.
odpowiedź