SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pomorskie będzie się promować z pełnią życia i logo za 90 tys zł

Władze województwa pomorskiego zaprezentowały jego nową strategię promocyjną, opartą na podkreślaniu wielu możliwości życiowych dostępnych w tym regionie. Ważnym elementem strategii jest logotyp zaprojektowany przez Andrzeja Pągowskiego.

Article

Pełnia życia jako kluczowe przesłanie działań promocyjnych województwa pomorskiego jest rozumiana jako spełnienie potrzeby samorealizacji, życie w harmonii między pracą, karierą a czasem wolnym na realizację pasji i zainteresowań oraz dążenie do podniesienia jakości życia, rozwoju zawodowego i osobistego. - Strategicznym wyzwaniem dla stworzenia marki regionalnej jest znalezienie jednego, spójnego i wyróżniającego województwo pomorskie przesłania, które powinno się dać łatwo utrwalić w pamięci potencjalnych odbiorców i zachęcić ich do zainteresowania danym regionem w kontekście swoich potrzeb (turystycznych, biznesowych, edukacyjnych, itd.) - podkreślił na konferencji prasowej Ryszard Świlski, członek zarządu województwa pomorskiego.

Region w działaniach marketingowych zamierza podkreślać swoje kluczowe zalety: nadmorskie położenie, walory przyrodnicze, ciekawą historię z wątkami walki o wolność, rozwijającą się i zdywersyfikowaną gospodarkę oraz najbardziej zadowoloną z życia społeczność lokalną (według badań realizowanych w różnych częściach kraju).

Taka strategia będzie realizowana w działaniach promujących walory gospodarcze województwa pomorskiego zarówno w kraju, jak i za granicą.

Na potrzeby tych działań powstał nowy logotyp, który zaprojektował znany grafik Andrzej Pągowski. - Inspiracją dla znaku promocyjnego było szukanie uniwersalnych, prostych skojarzeń i symboli związanych z atrakcyjnością, radością życia, energią, czyli wartościami reprezentującymi Pomorskie - opisił Ryszard Świlski. Przygotowanie logo kosztowało 90 tys. zł.

Poprzednie logo promocyjne regionu - z hasłem „Pomorskie dobry kurs” - było wykorzystywane przez ostatnich 7 lat. Zostało wybrane w konkursie wygranym przez Wojciecha Janickiego.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pomorskie będzie się promować z pełnią życia i logo za 90 tys zł

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ambergold
To groche grubo posmarowane jak za taki logotyp.... 90 000 PLN za parę kresek... tiu tiu tiu !!!! Szast prast, jak pieniądze nie moje....
16 8
odpowiedź
User
Reseller123456
Kiedy my się obudzimy i pogonimy takich włodarzy, którzy wydają roczny dochód netto polskiej rodziny (i to tej "bogatszej"!) na coś, co w małej, reklamowej firemce kosztuje może 200zł...
13 9
odpowiedź
User
gda
Szczęśliwe miasto Gdańsk, nie ma już innych potrzeb, więc na gryzmołki idzie kasa.
14 9
odpowiedź
User
Łukasz
Panie Andrzeju, z całym szacunkiem dla Pana twórczości, to logo jest żenujące. Niech kosztuje nawet 200tys. byle było dobre. A tutaj totalna porażka. Okropne liternictwo, ja rozumiem że to Pana charakter pisma ale efekt tragiczny. "Wykrzyknik" (!?) woła o pomstę do nieba! Każdy kto choć odrobinę zna się na projektowaniu graficznym patrzy na to i zgrzyta zębami... To jest POTWORNIE złe... Proszę niech Pan robi plakaty. W tym jest Pan mistrzem świata. A tworzenie logo zostawić projektantom, profesjonalistom których w kraju mamy pod dostatkiem. I to nawet wtedy gdy będą kusić porządnym groszem.
Miłego dnia!
18 9
odpowiedź
User
xpres
10 tys. za literkę. Kropka w pakiecie z maziajem gratis.
Nazwisko Pągowski zobowiązuje.
14 8
odpowiedź