Ponad 100 tys. zł kosztuje najdroższa reklama w Polsacie

Biuro reklamy Polsat Media podało ceny reklam na maj. Najdroższy spot kosztuje 108 tys. zł i będzie emitowany w trakcie trzeciego dnia Polsat Hit Festiwalu.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Ponad 100 tys. zł kosztuje najdroższa reklama w Polsacie

Na 108 tys. zł netto (bez rabatów, dla spotu 30-sek.) wyceniono reklamę w blokach reklamowych przy transmisji z Sopockiego Hitu Kabaretowego 25 maja. Przy poprzednich dniach Polsat Hit Festiwalu reklamy kosztują maksymalnie 79,9 tys. zł. 

28 maja z kolei Polsat będzie transmitować piłkarski finał Ligi Konferencji Europy - tu za reklamę trzeba zapłacić 62,7 tys. zł. Dziesięć dni wcześniej widzowie stacji obejrzą Final Four Mecz - cena spotu przy nim wynosi 86,8 tys. zł. 

Stawka za reklamę przy “Wydarzeniach” wynosi 45,3 tys. zł w niedziele i 61 tys. zł w dni powszednie. Za spot przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 45,1 tys. zł dla emisji w niezielne wieczory i 49,4 tys. zł w dni robocze. Z kolei spoty przy prognozie pogody wyceniono odpowiednio na 49,2 tys. zł 48 tys. zł. 

Marketerzy zainteresowani reklamą przy show "Dancing with the stars. Taniec z gwiazdami" muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 90,1 tys. zł, a przy “Must be the music” - 69,9 tys. zł. 

Za spot przy “Nasz nowy dom” trzeba zapłacić 61,8 tys. zł, przy serialu “Pierwsza miłość” - 61,6 tys. zł, a przy serialu “Przyjaciółki” - 43,6 tys. zł. 

Reklama w sobotnim pasie kabaretowym kosztuje 46,8 tys. zł, a w poniedziałkowym paśmie Mega Hit - 55,7 tys. zł. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu