SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ponad 140 tys. abonentów korzysta z usługi nc+ GO

Ponad 140 tys. klientów platformy nc+ zdecydowało się na razie zarejestrować w serwisie nc+ GO, którego nową wersję udostępniono wszystkim abonentom 11 stycznia br. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego wyniku - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Balicki, wiceprezes platformy nc+ ds. marketingu.

Article

Usługa nc+ GO pozwala na oglądanie przez internet około 80 kanałów z oferty nc+. Są w niej też wybrane pozycje z części kanałów oferowane w modelu catch-up (dostępne na żądanie od 7 do 30 dni po emisji w telewizji) oraz inne treści na żądanie, w tym specjalnie stworzone kolekcje filmowe. Jacek Balicki podkreśla, że nc+ GO jest używane najczęściej nie do oglądania na kontentu na żądanie, ale streamingu stacji telewizyjnych.

Aplikacja jest dostępna w pełnej wersji na urządzeniach z systemami Android, iOS i Windows Phone oraz w wersji na komputery na stronie ncplusgo.pl. Testowana była na wybranej grupie abonentów jesienią ub.r., zaś od 11 stycznia br. dostępna jest dla wszystkich klientów platformy.

Dotąd w nowej wersji nc+ GO zarejestrowało się 140 tys. abonentów nc+ (platforma na koniec ub.r. miała w sumie 2,12 mln klientów). - Serwis jest dalej udoskonalany, aby mogły z niego korzystać setki tysięcy klientów - mówi Jacek Balicki, wiceprezes nc+ ds. marketingu. Chodzi głównie o wyeliminowaniu ewentualnych problemów z płynnym transferem.

Do końca lutego br. aplikacja nc+ GO może być używana przez abonentów nc+ bez żadnych dodatkowych opłat. Po tym okresie klienci z pakietem Vip+ Max będą mieć do 744 godzin dostępu miesięcznie za darmo, abonenci z pakietami Extra+ i pakietami z Canal+ do 100 godzin, a klienci z pakietami Start+ i Comfort+ - do 3 godzin.

- W serwisach na Zachodzie, które były dla nas benchmarkami, użytkownik średnio korzysta z takich serwisów przez 16 godzin miesięczne - podkreśla Balicki. Wprowadzenie limitów wynika z chęci ustrzeżenia się, przed zbyt dużymi kosztami transferu danych - zarówno po stronie nc+ jak i klienta, m.in. w przypadku gdyby jakiś użytkownik zaczął korzystać z niego wiele godzin poprzez sieć komórkową. Limit wprowadzony został też, by chronić się przed nieuczciwymi  osobami, które celowo przeciążają łącza internetowe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ponad 140 tys. abonentów korzysta z usługi nc+ GO

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kamil
Wprowadzony limit 3h/miesiąc wprowadzony został żeby uchronić przed nadmiernym obciążeniem łącz?! Hahaha. Przecież na pierwszy rzut oka widać że żal im kasy na licencje do streamingu wideo w zależności od oglądalności w serwisie. Żałosne!
12 8
odpowiedź
User
Tomasz_sh
niezależnie od urządzenia mobilnego wywala w kółko błąd odtwarzacza. czy to tablet, czy komórka. piszę o streamie sygnału. moje interwencje w BOK kończą się lakoniczną informacją "pracujemy nad tym".

korzystam z player.pl i tu też bywa różnie. najlepiej o dziwo sprawdza się stream od videostar
10 8
odpowiedź
User
Szmerek
Płacę ~ 120 zł miesięcznie a otrzymuję chłam programowy. Programy publicystyczne to przerost formy nad treścią. Nie szanują wieloletnich odbiorców.
11 8
odpowiedź
User
eq
Film mi strasznie mulił, a przy transmisji z Ligi Mistrzów w ogóle nie łączył. Sporo do poprawy mają.
8 8
odpowiedź