SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ponad 2,2 mln widzów ogląda serial „Plebania”

Emitowany na antenie Jedynki serial „Plebania” ma od września średnio 2,23 mln widzów. Dzięki temu stacja zajmuje drugie miejsce - za Polsatem - pod względem oglądalności w tym paśmie emisji.

Dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl wskazują, że udział „Plebanii” wśród wszystkich widzów wynosi 23,72 proc., a w grupie komercyjnej 14,39 proc. Dla porównania przed rokiem, kiedy serial był emitowany godzinę wcześniej (o 16.30) średnia oglądalność wynosiła 2,17 mln przy udziale 26,41 i 16,16 proc.

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
05-09-2011 - 11-09-20111 921 53921,72%13,44%
12-09-2011 - 18-09-20112 096 04324,51%15,55%
19-09-2011 - 25-09-20112 125 09423,16%13,37%
26-09-2011 - 02-10-20112 131 01725,32%15,31%
03-10-2011 - 09-10-20112 209 16524,08%13,98%
10-10-2011 - 16-10-20112 452 58323,50%14,92%
17-10-2011 - 23-10-20112 482 87623,80%14,09%
24-10-2011 - 30-10-20112 547 88023,76%14,66%
Średnia2 229 76423,72%14,39%


Najchętniej oglądanymi odcinkami „Plebianii” były te wyemitowane 20 i 10 października. Śledziło je odpowiednio 2,62 mln i 2,61 mln widzów.

DataWszyscy 4+
AMRSHR %
20-10-20112 619 42723,71%
10-10-20112 611 82824,37%
24-10-20112 596 69024,45%
07-10-20112 557 65324,82%
25-10-20112 526 43323,82%



W tym paśmie emisji Jedynka zajmuje pierwsze miejsce es aequo z Polsatem, który emituje wówczas serial „Dlaczego ja?”. Na drugim miejscu znalazł się TVN z serialem „Prosto w serce” - 18,61 proc. udziału. Ostatnie miejsce zajmuje Dwójka z udziałem 8,68 proc.

Inaczej sytuacja wygląda w grupie wiekowej 16-49, gdzie Polsat jest wyraźnym liderem z udziałem 28,82 proc.

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
Polsat2 230 38223,72%28,82%
TVP12 229 76423,72%14,39%
TVN1 750 16818,61%16,66%
TVP2815 9218,68%7,76%


Dane telemetryczne wskazują, że „Plebanię” najchętniej oglądają kobiety, ludzie w wieku powyżej 55 lat, mieszkańcy miasteczek i osoby z wykształceniem podstawowym.

  ADH %AFF
PłećMężczyźni37,84%79
Kobieta62,16%120
Wiek 4-91,45%25
 10-151,50%22
16 - 191,20%21
20 - 241,62%21
25 - 292,68%30
30 - 343,48%42
35 - 393,52%48
40 - 443,69%58
45 - 495,30%77
50 - 548,38%104
55 - 5912,43%160
60+54,76%271
Wlk. MiastaWieś37,11%95
< 50 tys.25,68%107
50-100 tys.10,29%120
100-200 tys.6,95%86
> 200 tys.19,97%99
ZawódTop management5,82%67
Pracownicy średniego szczebla8,46%56
Pracownicy fizyzni i rolnicy12,33%62
Emeryci63,00%245
Inni10,38%34
WykształceniePodstawowe54,34%120
Średnie31,85%108
Wyższe10,86%86
Inne2,95%23



Od tego sezonu producent serialu stara się trafić do młodszej widowni. W tym celu uruchomiono m.in. nową stronę internetową - http://www.plebania.pl.

Dołącz do dyskusji: Ponad 2,2 mln widzów ogląda serial „Plebania”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
po
A czy to prawda że Plebania ma być emitowana tylko do końca grudnia? Pisali kiedyś że od stycznia ma być nowy serial ''Galeria" w miejsce Plebanii.
odpowiedź
User
teleman
nie wiadomo czy do końca grudnia, ale jej los jest ponoć przesądzony.. konkurs na nową telenowelę jest tylko tego potwierdzeniem. Nowy serial ma być emitowany 5 razy w tyg w paśmie 17:30-18:00, czyli w miejscu w którym teraz leci Plebania.
odpowiedź
User
producent
haha... jaki konkurs? Jeszcze nie ma konkursu, a jest zwycięzca... serial o tytule "Galeria" (albo "Pasaż") i żeby było zabawniej... serial na licencji, wykupionej przez tvp dawno temu... ale hasło konkurs dobrze mydli oczy
odpowiedź