Ponad 3 mln widzów śledziło mecze piłkarzy ręcznych na Mistrzostwach Świata

3,2 mln widzów oglądało mecze Mistrzostw Świata w piłce ręcznej, które transmitowała Dwójka. Kanał pokazywał wszystkie spotkania z udziałem polskiej reprezentacji oraz finał Francja-Dania.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Mecze szczypiornistów TVP 2 nadawała głównie o godz. 18.00 i 20.00. Udział Dwójki w czasie ich transmitowania wyniósł 20,52 proc. i był niższy od wyniku TVP 1, która miała w tym czasie 22,84 proc. TVP 2 pokonała jednak TVN (15,80 proc.) i  Polsat (12,89 proc.) - wynika z danych Nielsen Audience Measuerment dla Wirtualnemedia.pl. Wpływy reklamowe z 10 spotkań pokazanych przez Dwójkę wyniosły 6,8 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Z kolei średnia oglądalność meczów na antenie kanału TVP Sport, który pokazywał także m.in. spotkania eliminacyjne innych drużyn oraz półfinały, wyniosła 190 tys. widzów przy udziale na poziomie 1,22 proc.

Mecze piłkarzy ręcznych w TVP 2 śledzili głównie mężczyźni, widzowie po czterdziestce oraz mieszkańcy wsi.

Oglądalność meczów na antenie TVP 2

Widownia konkurencji w czasie transmisji meczów

 

Oglądalność spotkań w TVP Sport

Profil widowni meczów 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu