Ponad 80 proc. kanadyjskiego rynku wyszukiwarek dla Google

Google ma 80,17 proc. udziału na kanadyjskim rynku internetowychwyszukiwarek.

km
km
Udostępnij artykuł:

Daleko w tyle znalazły się wyszukiwarki MSN Search (8,84 proc.rynkowego udziału), Yahoo! Search (7,34 proc.) oraz Ask.com (2,75proc.) - wynika z danych firmy badawczej Hitwise.

Natomiast pozostałe 41 monitorowanych przez Hitwise wyszukiwarekmiało w kwietniu łącznie zaledwie 1 procent udziału na kanadyjskimrynku.

Wyszukiwarki internetowe były także najpopularniejszą kategoriąstron internetowych odwiedzanych w omawianym okresie przezkanadyjskich użytkowników, notując 14,58 procenta ogółu wizyt.Wyprzedziły one tutaj kolejno kategorie: serwisy społecznościowe ifora internetowe (13,83 proc.), rozrywka (13,6 proc.), usługie-mail (8,61 proc.), biznes i finanse (7,14 proc.), dla dorosłych(6,17 proc.), główne strony portali (5,12 proc.), multimedia (4,7proc.), zakupy i ogłoszenia (4,66 proc.) oraz newsy i media (4,65proc.).

źródło: Hitwise

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?