SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ponad 90% internautów wie o styczniowych wyprzedażach, 1/3 nic nie kupiła (infografika)

Ponad 90% internautów słyszało o styczniowych obniżkach cen. Co trzeci już był, a 45% zamierza się jeszcze wybrać na styczniowe wyprzedaże - wynika z badania IQS.

Article

Wysoką wiedzę o wyprzedażach mają zarówno kobiety (93%), jak i mężczyźni (92%). Na zakupach były już przede wszystkim kobiety i osoby najmłodsze (15-24 lata). Co trzeci klient, który wybrał się na wyprzedaż, nic nie kupił.

W kręgu zainteresowania konsumentek znajdują się głównie moda (84%), zdrowie i uroda (36%), książki, płyty, gry (34%), ale także produkty dla dzieci (27%). Mężczyźni na styczniowych wyprzedażach interesują się głównie elektroniką (68%), modą (61%), książkami, płytami, grami (35%) oraz artykułami sportowymi (21%).

Jeśli chodzi o opinie na temat wyprzedaży, przeważa zdanie, że jest to dobra oferta, ale konieczne jest zachowanie rozsądku i umiaru w kupowaniu.

Badanie zostało przeprowadzone przez agencję badawczą IQS w styczniu 2016 r. z wykorzystaniem ankiety internetowej na panelu Opinie.pl, N=500, reprezentatywna grupa internautów w wieku 15-50 lat.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ponad 90% internautów wie o styczniowych wyprzedażach, 1/3 nic nie kupiła (infografika)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl