SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Popcorn" znów liderem

Duży spadek sprzedaży "Dziewczyny" i "Twist" - to największe zmiany wśród miesięczników młodzieżowych.

”Popcorn” (Axel Springer Polska) osiągnął w listopadzie 2006 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 148 465 egz. (wzrost o 11 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2005) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugim miejscu uplasowała się ”Twist” (Bauer) z wynikiem 140 712 egz. (spadek o prawie 39 proc.) a na trzecim ‘Dziewczyna’ (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 139 497 egz..

listopad

2006 2005
ZKDP Sprzedaż ogólem
Popcorn 148465 133199
Twist 140712 228271
Dziewczyna 139497 189382
Fun Club 90678 124066
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 55528 64326

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" tylko "Popcorn" odnotował wzrost sprzedaży.

2006

listopad październik
ZKDP Sprzedaż ogólem
Popcorn 148465 116158
Twist 140712 177570
Dziewczyna 139497 159675
Fun Club 90678 92500
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 55528 62799

Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Popcorn" znów liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl