"Popcorn" znów liderem

Duży spadek sprzedaży "Dziewczyny" i "Twist" - to największe zmiany wśród miesięczników młodzieżowych.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

”Popcorn” (Axel Springer Polska) osiągnął w listopadzie 2006 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 148 465 egz. (wzrost o 11 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2005) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugim miejscu uplasowała się ”Twist” (Bauer) z wynikiem 140 712 egz. (spadek o prawie 39 proc.) a na trzecim ‘Dziewczyna’ (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 139 497 egz..

listopad20062005ZKDPSprzedaż ogólemPopcorn148465133199Twist140712228271Dziewczyna139497189382Fun Club9067812406613 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki5552864326

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" tylko "Popcorn" odnotował wzrost sprzedaży.

Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały