SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Popcorn" znów liderem

Duży spadek sprzedaży "Dziewczyny" i "Twist" - to największe zmiany wśród miesięczników młodzieżowych.

”Popcorn” (Axel Springer Polska) osiągnął w listopadzie 2006 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 148 465 egz. (wzrost o 11 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2005) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Na drugim miejscu uplasowała się ”Twist” (Bauer) z wynikiem 140 712 egz. (spadek o prawie 39 proc.) a na trzecim ‘Dziewczyna’ (Axel Springer Polska) ze średnią sprzedażą 139 497 egz..

listopad

20062005
ZKDPSprzedaż ogólem
Popcorn148465133199
Twist140712228271
Dziewczyna139497189382
Fun Club90678124066
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki5552864326

Porównując dane "miesiąc do miesiąca" tylko "Popcorn" odnotował wzrost sprzedaży.

2006

listopadpaździernik
ZKDPSprzedaż ogólem
Popcorn148465116158
Twist140712177570
Dziewczyna139497159675
Fun Club9067892500
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki5552862799

Podobne informacje - najnowsze dane ZKDP:

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Popcorn" znów liderem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl