SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Poradniki dla kobiet tracą, najbardziej “Naj” i “Olivia”

Wszystkie miesięczniki poradnikowe dla pań zakończyły lutym br. na minusie. Najwięcej straciły “Naj Magazyn” i “Olivia”, które pod koniec lutego sprzedane zostały Bauerowi, a liderem pozostały “Dobre Rady”.

Poradniki dla kobiet tracą, najbardziej “Naj” i “Olivia”

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl sprzedaż ogółem “Dobrych Rad” (Grupa Burda) w lutym br. wyniosła 386 297 egz. po spadku względem lutego ub.r. o 19,59 proc.

Na drugim miejscu znalazł się „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który zanotował wynik sprzedażowy na poziomie 358 434 egz. po spadku o 11,71 proc.  Na podium utrzymała się jeszcze „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer).  Jej sprzedaż ogółem to 356 164 egz., a strata wyniosła 8,44 proc.

Największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący aż 32,05 proc., w lutym br. odnotował plasujący się na ostatniej pozycji „Naj Magazyn”, wydawany wówczas przez G+J Polska . Tytuł ten sprzedał się w tamtym miesiącu w liczbie 77 980 egz.

Niewiele mniej straciła “Olivia” (Marquard Media Polska) - jej sprzedaż ogółem spadła o 26,73 proc. Oba te pisma od maja br. wydawane są przez Bauera.

Wirtualnemedia.plluty
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
Dobre Rady386 297480 415
Świat Kobiety358 434405 985
Kobieta i Życie356 164388 994
Poradnik Domowy339 941340 294
Claudia176 007213 326
Olivia141 517193 142
Naj Magazyn77 980114 758


W lutym br. w stosunku do stycznia br. największy wzrost sprzedaży ogółem, wynoszący 36,06 proc., odnotowała „Olivia” (wówczas Marquard Media Polska). Z kolei najwięcej straciła Claudia” (G+J Polska) - było to 15,74 proc. 

Wirtualnemedia.pllutystyczeń
ZKDP20122011
TytułSprzedaż ogółem
Dobre Rady386 297407 756
Świat Kobiety358 434405 383
Kobieta i Życie356 164341 828
Poradnik Domowy339 941349 941
Claudia176 007208 885
Olivia141 517104 007
Naj Magazyn77 98076 217
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Poradniki dla kobiet tracą, najbardziej “Naj” i “Olivia”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kalinka
Niech płacą jeszcze mniej swoim współpracownikom, wykorzystują studentów na bezpłatnych stażach, to od razu znajdą się chętni, a raczej chętne, aby za darmo dostarczać kontent, który zwiększy sprzedaż!
odpowiedź
User
basia
Ciekawe, kto chce robić staż w naj...
odpowiedź