SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Poradniki dla kobiet tracą, najbardziej “Naj” i “Olivia”

Wszystkie miesięczniki poradnikowe dla pań zakończyły lutym br. na minusie. Najwięcej straciły “Naj Magazyn” i “Olivia”, które pod koniec lutego sprzedane zostały Bauerowi, a liderem pozostały “Dobre Rady”.

Poradniki dla kobiet tracą, najbardziej “Naj” i “Olivia”

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl sprzedaż ogółem “Dobrych Rad” (Grupa Burda) w lutym br. wyniosła 386 297 egz. po spadku względem lutego ub.r. o 19,59 proc.

Na drugim miejscu znalazł się „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który zanotował wynik sprzedażowy na poziomie 358 434 egz. po spadku o 11,71 proc.  Na podium utrzymała się jeszcze „Kobieta i Życie” (Wydawnictwo Bauer).  Jej sprzedaż ogółem to 356 164 egz., a strata wyniosła 8,44 proc.

Największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący aż 32,05 proc., w lutym br. odnotował plasujący się na ostatniej pozycji „Naj Magazyn”, wydawany wówczas przez G+J Polska . Tytuł ten sprzedał się w tamtym miesiącu w liczbie 77 980 egz.

Niewiele mniej straciła “Olivia” (Marquard Media Polska) - jej sprzedaż ogółem spadła o 26,73 proc. Oba te pisma od maja br. wydawane są przez Bauera.

Wirtualnemedia.pl luty
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Dobre Rady 386 297 480 415
Świat Kobiety 358 434 405 985
Kobieta i Życie 356 164 388 994
Poradnik Domowy 339 941 340 294
Claudia 176 007 213 326
Olivia 141 517 193 142
Naj Magazyn 77 980 114 758


W lutym br. w stosunku do stycznia br. największy wzrost sprzedaży ogółem, wynoszący 36,06 proc., odnotowała „Olivia” (wówczas Marquard Media Polska). Z kolei najwięcej straciła Claudia” (G+J Polska) - było to 15,74 proc. 

Wirtualnemedia.pl luty styczeń
ZKDP 2012 2011
Tytuł Sprzedaż ogółem
Dobre Rady 386 297 407 756
Świat Kobiety 358 434 405 383
Kobieta i Życie 356 164 341 828
Poradnik Domowy 339 941 349 941
Claudia 176 007 208 885
Olivia 141 517 104 007
Naj Magazyn 77 980 76 217
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Poradniki dla kobiet tracą, najbardziej “Naj” i “Olivia”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kalinka
Niech płacą jeszcze mniej swoim współpracownikom, wykorzystują studentów na bezpłatnych stażach, to od razu znajdą się chętni, a raczej chętne, aby za darmo dostarczać kontent, który zwiększy sprzedaż!
8 8
odpowiedź
User
basia
Ciekawe, kto chce robić staż w naj...
8 8
odpowiedź