SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Porażka Interpublic

Interpublic straciła budżet mediowy General Motors w USA

 Amerykański oddział GM wybrał do obsługi wszystkich swoich marek (m.in. Buick, Chevrolet, GMC, Saab) i budżetu mediowego wartości 3,2 mld dolarów sieć Starcom Mediavest (Publicis Groupe).

Decyzja zaskakuje w związku z rozstrzygniętym w grudniu ub.r. przetargiem na budżet mediowy koncernu w Europie. Wygrały go bowiem domy mediowe Initiative i Universal McCann z grupy Interpublic. Utrata tak znaczącego klienta (po stracie m.in. Nestlé i Unilevera) to kolejny cios dla borykającej się z problemami finansowymi grupy Interpublic.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Porażka Interpublic

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl