Pornhub notuje skokowe wzrosty ruchu w wielu krajach

Serwis pornograficzny Pornhub opublikował dane wskazujące na duże wzrosty odwiedzalności serwisu w wielu krajach na całym świecie. Ruch wzrósł średnio o kilka do kilkunastu procent.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Analitycy Pornhuba od początku rozprzestrzeniania się koronawirusa SARS-CoV-2 monitorują, jak zmienia się średni dzienny ruch na stronie w różnych krajach świata. Wyniki porównywano do okresu sprzed epidemii (początek lutego). Każdy dzień trwania epidemii porównywano do średniego ruchu w witrynie sprzed rozprzestrzenienia choroby.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/450-tysiecy-internautow-w-petycji-chce-zamkniecia-pornhuba-musi-wzmocnic-kontrole-tresci ##

Wzrost ruchu na Pornhubie

Okazuje się, ruch na stronie rośnie. W ostatni wtorek 17 marca był o 11,6 proc. większy niż przeciętnie. Jeszcze dzień wcześniej ruch był wyższy o 6,5 proc. niż zazwyczaj.

grafika

We Włoszech, gdzie sytuacja w związku z COVID-19 jest  w tej chwili najgorsza, ruch na Pornhubie tylko jednego dnia - w czwartek 12 marca - skoczył o 57 proc. Tego dnia serwis odblokował dla wszystkich mieszkańców Włoc dostęp do wersji Premium.

grafika

Między 16 a 17 marca wysokie skoki odwiedzalności zanotowano także w takich krajach jak Francja, Hiszpania (odpowiednio o 38,2 proc. i 61,3 proc.), Szwajcaria i Brazylia.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media