SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

12 firm chce pracować przy promocji portalu dane.gov.pl

12 firm złożyło oferty w przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów dotyczącym internetowej kampanii promującej otwartość danych i portal dane.gov.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Wśród nich są m.in. Cityboard Media, Aplan Media i Sigma Bis.

Budżet KRPM na zaplanowane działania wynosi 214,1 tys. zł.

Zleceniem Kancelarii Premiera zainteresowanych jest 12 firm: Novitzki (198,4 tys. zł), Fabryka Marketingu (128,5 tys. zł), Madogz (212,7 tys. zł), Spali Films (213,8 tys. zł), Five Media (168,9 tys.zł), ClickAd Interactive (114,8 tys. zł), Mastermind Media (190,5 tys. zł), Cityboard Media (160,8 tys.zł), Aplan Media (212 tys. zł), Sigma Bis (112,7 tys. zł), Tarraya (153,2 tys. zł) oraz konsorcjum: Trimtab Arteria Management z Polymus (145,5 tys. zł).

Kampania prowadzona będzie wyłącznie w internecie i potrwa minimum 12 tygodni, a z wybraną agencją Kancelaria Premiera będzie pracować pół roku.

Jej celem jest wywołanie potrzeby korzystania z otwartych danych publicznych, udostępnionych na portalu dane.gov.pl oraz podniesienie świadomości społecznej w zakresie otwartych danych. Działania będą promować ponowne wykorzystywanie danych z portalu dane.gov.pl w produktach, aplikacjach i usługach, ze szczególnym uwzględnieniem danych udostępnionych lub planowanych do udostępnienia przez API. Mają też pokazać potencjalnym użytkownikom czym są i do czego służą otwarte dane, jak można je wykorzystywać, również do rozwoju własnej działalności.

Kampania będzie skierowana głównie do przedsiębiorców - aktywnych użytkowników internetu, w wieku 25-45 lat z miast, skłonnych tworzyć nowe modele biznesowe, nowe produkty, usługi i zastosowania w oparciu o otwarte dane publiczne - przede wszystkim działających w sektorze kreatywnym - zainteresowanych programowaniem i IT.

Wybrana agencja będzie odpowiadać m.in. za opracowanie koncepcji kreatywnej i strategicznej kampanii, opracowanie jej założeń, potem zaplanowanie i realizację, w tym zakup mediów. Kampania ma obejmować szerokie działania w internecie, w tym również media społecznościowe i wyszukiwarki.

Dołącz do dyskusji: 12 firm chce pracować przy promocji portalu dane.gov.pl

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
User
Najbardziej atrakcyjną cenowo ofertę złożyła sigma bis...Ciekawe kto wygra?
odpowiedź
User
Gość
Patrzę na złożone oferty i tak... To było do przewidzenia.
odpowiedź
User
Obserwator
Aplan Media po kilku wygranych przetargach za ceny dumpingowe, coraz drożej - warto psuć rynek, co?
odpowiedź