SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Portal dla kobiet” w kampanii oFeminin.pl

Wystartowała jesienna kampania reklamowa serwisu oFeminin.pl. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Portal dla kobiet” – przygotował wydający tę stronę Axel Springer Polska.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa oFeminin.pl – kobiecego serwisu uruchomionego pod koniec ub.r. przez Axel Springer Polska (więcej na ten temat) – prezentuje tę witrynę jako elegancki i nowoczesny portal dla kobiet. Akcja obejmuje prasę („Newsweek”, „Newsweek Kobieta”, „Forbes”, „Elle Decoration”), internet (strony Axel Springer Polska, Wirtualnemedia.pl) oraz nośniki out-of-home (warszawskie centra handlowe Promenada i Galeria Mokotów).


Kreacją kampanii oraz planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby wydawnictwo Axel Springer Polska zajęło się we własnym zakresie. Przypomnijmy, że po raz pierwszy oFeminin.pl był reklamowany wiosną br. (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: „Portal dla kobiet” w kampanii oFeminin.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl