SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Portal dla kobiet” w kampanii oFeminin.pl

Wystartowała jesienna kampania reklamowa serwisu oFeminin.pl. Akcję – prowadzoną pod hasłem „Portal dla kobiet” – przygotował wydający tę stronę Axel Springer Polska.

„Portal dla kobiet” w kampanii oFeminin.pl

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa oFeminin.pl – kobiecego serwisu uruchomionego pod koniec ub.r. przez Axel Springer Polska (więcej na ten temat) – prezentuje tę witrynę jako elegancki i nowoczesny portal dla kobiet. Akcja obejmuje prasę („Newsweek”, „Newsweek Kobieta”, „Forbes”, „Elle Decoration”), internet (strony Axel Springer Polska, Wirtualnemedia.pl) oraz nośniki out-of-home (warszawskie centra handlowe Promenada i Galeria Mokotów).


Kreacją kampanii oraz planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby wydawnictwo Axel Springer Polska zajęło się we własnym zakresie. Przypomnijmy, że po raz pierwszy oFeminin.pl był reklamowany wiosną br. (więcej na ten temat).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Portal dla kobiet” w kampanii oFeminin.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl