Portal „Super Expressu” zwiększył przewagę nad Fakt.pl i Wyborcza.pl, mocno w dół Polskatimes.pl

Portal „Super Expressu” dzięki sporemu wzrostowi odwiedzalności zwiększył przewagę nad witrynami „Faktu” i „Gazety Wyborczej”, które zanotowały spadki. Procentowo najwięcej straciła Polskatimes.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w maju br. portal „Super Expressu” SE.pl (Grupa ZPR Media) odwiedziło 11,26 mln internautów, co dało 38,76 proc. zasięgu.

Po ponad 8 mln użytkowników zanotowały witryny „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) i „Gazety Wyborczej” (Agora). Fakt.pl miał 8,41 mln odwiedzających i 28,93 proc. zasięgu, Wyborcza.pl - 8,35 mln odwiedzających i 28,76 proc. zasięgu, a dodatkowo Wyborcza.biz zanotowała 3,37 mln użytkowników i 11,6 proc. zasięgu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zarzad-agora-redaktorzy-naczelni-gazeta-wyborcza-wywoluja-niepokoj-w-zespole,7170172574328449a ##

W serwisach „Gazety Wyborczej” od ponad 7 lat obowiązuje płatny, subskrypcyjny system dostępu do treści (za darmo można przeczytać do 10 tekstów miesięcznie), z którego na koniec marca br. korzystało 258 tys. użytkowników. Na Fakt.pl podobną ofertę wprowadzono latem ub.r., a na portalu „Przeglądu Sportowego” (w zeszłym miesiącu miał 1,42 mln odwiedzających i 4,89 proc. zasięgu) - pod koniec ub.r.

Portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) odwiedziło 4,31 mln internautów, co przełożyło się na 14,47 proc. zasięgu. Z „Dziennikiem Gazetą Prawną” (Infor PL) są związane trzy witryny: Gazetaprawna.pl miała 3,19 mln użytkowników i 10,97 proc. zasięgu, Dziennik.pl - 2,83 mln internautów i 9,74 proc. zasięgu, a Forsal.pl - 1,7 mln użytkowników i 5,85 proc. zasięgu.

Serwis „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) odwiedziło 949,5 tys. internautów (dało to 3,27 proc. zasięgu), a Parkiet.com (Gremi Media) - 458,5 tys. (1,58 proc. zasięgu).

Polska Press od ponad dekady nie wydaje już dzienników w całym kraju, przy czym portal Polskatimes.pl zachował charakter ogólnopolski. W maju miał 1,84 mln użytkowników i 6,35 proc. zasięgu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wyniki-sprzedazy-dziennikow-kwiecien-2021-fakt-gazeta-wyborcza,7170178543986817a ##

Witryny „Naszego Dziennika” i „Gazety Polskiej Codziennie” są jedynie internetowymi wizytówkami tych tytułów, zanotowały zbyt niską odwiedzalność, żeby określono ją w badaniu Mediapanel.

grafika

W porównaniu z kwietniem portal „Super Expressu” osiągnął wzrost o 521,3 tys. użytkowników, czyli 4,8 proc. Dzięki temu zwiększył przewagę nad kolejnymi trzema witrynami. Fakt.pl zanotował bowiem spadek o 242,2 tys. odwiedzających (2,8 proc.), Wyborcza.pl - o 476,1 tys. (5,4 proc.), a Rp.pl - o 398 tys. (8,6 proc.).

Na Gazetaprawna.pl ubyło 253,2 tys. internautów (to 7,4 proc. w dół), a na Dziennik.pl - 238,8 tys. (7,8 proc.). Procentowo najwięcej straciła Polskatimes.pl - 396,1 tys. użytkowników, czyli 17,7 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/internet-w-maju-wirtualna-polska-przed-axel-springer-polska-i-allegro-instagram-i-netflix-w-gore-na-komputerach,7170175888504961a ##

Z drugiej strony Wyborcza.biz zyskała 93,8 tys. internautów (2,9 proc.), a Przegladsportowy.pl - 94,8 tys. (7,1 proc.).

Forsal.pl osiągnął wzrost o 46,3 tys. użytkowników (2,8 proc.), Parkiet.com - o 26,9 tys. (6,2 proc.), a PB.pl - o 6 tys. (0,6 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski