Pościel od Bohoboco w świątecznej ofercie Biedronki

Pod koniec listopada w wybranych sklepach sieci Biedronka (Jeronimo Martins Polska) pojawi się w sprzedaży pościel zaprojektowana przez duet projektantów Bohoboco.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Pościel od Bohoboco w świątecznej ofercie Biedronki

Komplety pościeli w różnych wzorach i wariantach kolorystycznych to propozycja stworzona specjalnie dla klientów sieci Biedronka przez projektantów polskiej marki modowej Bohoboco: Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lach. Tekstylia będzie można nabyć od 30 listopada w ramach oferty świątecznej.

Biedronka po raz kolejny postawiła na współpracę z uznanymi polskimi projektantami. Jak tłumaczą przedstawiciele sieci, Bohoboco wnosi do tej kooperacji potencjał kreatywny i doświadczenie w projektowaniu wyjątkowych wzorów.

W br. w sklepach tej sieci można było już kupić koce i poduszki zaprojektowane przez duet Paprocki & Brzozowski.

Wykonana z bawełny pościel dostępna będzie w różnych wzorach, w charakterystycznej dla marki Bohoboco stonowanej kolorystyce - odcieniach szarości, czerni i bieli, pastelach, fuksji połączonej z kobaltem. Do wyboru będą komplety w dwóch rozmiarach: 160 x 200 cm w cenie 89 zł i 220 x 200 cm w cenie 99 zł.

Biuro prasowe Jeronimo Martins nie odpowiedziało nam, czy zaprojektowana przez Bohoboco pościel będzie wspierana kampanią reklamową.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat