881 tys. widzów „Postaw na milion 26”, teleturniej zmienia pasmo emisji

Wiosenne odcinki „Postaw na milion” nadawane w niedzielne wieczory ogląda średnio 881 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Od 31 marca teleturniej będzie emitowany w piątki.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
881 tys. widzów „Postaw na milion 26”, teleturniej zmienia pasmo emisji
Łukasz Nowicki w „Postaw na milion”; fot. Endemol Shine Polska

Premierowe odcinki „Postaw na milion 26” emitowane są w TVP2 w niedziele o godz. 20.00. W okresie od 5 do 19 marca br. teleturniej oglądało średnio 881 tys. widzów. Przełożyło się to na 6,15 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,81 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Widownia cyklu spada z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich przyciągnął uwagę 934 tys. osób, drugi miał 855 tys., a trzeci - 854 tys.

grafika

Teleturniej w tym paśmie zastąpi program „You can dance - nowa generacja 2”, którego finałowy odcinek został pokazany 24 marca.

TVP2 nadal będzie emitować „Postaw na milion” w niedziele o 20.00, ale od 2 kwietnia będą to powtórki cyklu z piątku.

Prowadzącym Łukasz Nowicki

„Postaw na milion” to teleturniej emitowany na antenie TVP2 od 5 marca 2011 roku i od początku prowadzony przez Łukasza Nowickiego. Jego formuła opiera się na brytyjskim formacie „The Million Pound Drop Live”. W programie dwóch spokrewnionych ze sobą graczy staje do gry jako drużyna. Uczestnicy walczą o główną wygraną - milion złotych.

Producentem cyklu jest Endemol Shine Polska. Format produkowany jest w ponad 50 krajach m.in. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji i USA.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wiesz-czy-nie-wiesz-tvp1-teleturniej-tomasz-kammel-prowadzacy,7169674607580801a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę