Powerade napojem piłkarzy na mistrzostwach świata

Powerade został ogłoszony oficjalnym napojem piłkarzy podczas tegorocznych mistrzostw świata w RPA. Marka oprze na tym działania reklamowe skierowane do kibiców.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako partner techniczny FIFA podczas tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej napój Powerade będzie dostępny dla zawodników podczas wszystkich 64 meczów tego turnieju. Logo imprezy i informacja o tym statusie marki będą wykorzystywane w różnych kanałach jej komunikacji marketingowej prowadzonej pod hasłem „Keep Playing”. Już teraz zaprezentowano nową, jeszcze bardziej sportową butelkę tego napoju.

Ponadto działania promujące Powerade w związku z mistrzostwami rozpoczęły się w internecie. W serwisie YouTube umieszczono interaktywny film pokazujący „niekończącą się grę w piłkę”, w którym użytkownicy mogą klikać w poszczególne elementy, by zagłębić się w ludzki organizm i sprawdzić, co dzieje się w ciele i umyśle zawodników. Wideo jest dostępne pod adresem www.youtube.com/powerade. W innych krajach piłkarska kampania Powerade obejmie m.in materiały POS i specjalną linię gadżetów, natomiast w Polsce ograniczy się do działań w internecie.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu