SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Powiedz tak!” porażką Polsatu. Serial śledziło tylko 930 tys. widzów

Nowy serial „Powiedz tak!” oglądało średnio tylko 930 tys. osób, o 340 tys. widzów mniej niż „Skazane” emitowane w tym paśmie jesienią ub.r. Produkcja dała Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 16,51 mln zł.

Article

Średnia oglądalność „Powiedz tak!” wyniosła 930 tys. widzów. Przełożyło się to na 7,64 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 9,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcja nadawana była w Polsacie we wtorki o godz. 21.30 (ostatnie odcinki pokazane zostały po 22.00), w okresie od 1 marca do 24 maja br.

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek serialu. Obejrzało go 1,45 mln widzów. Drugi z nich oglądało średnio 1,07 mln osób, a trzeci - już 1,03 mln.

Dla porównania, pokazywany w tym paśmie jesienią ub.r., obyczajowy serial „Skazane” miał 340 tys. widzów więcej - było to 1,27 mln osób, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 9,87 proc. i 12,55 proc.

Trzy topowe odcinki „Powiedz tak!”

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

01-03-2016

21:38:02

22:38:46

1 451 995

10,92%

08-03-2016

21:36:22

22:35:41

1 065 403

8,08%

15-03-2016

21:39:00

22:40:09

1 027 178

8,03%

Polsat w czasie emisji „Powiedz tak!” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie była TVP2, pokazująca kulisy „M jak miłość” oraz „Magazyn Ekspresu Reporterów”, a jej udział ukształtował się na poziomie 17,09 proc. Drugą lokatą zajął TVN (gł. „Agent - gwiazdy”; 12,39 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (gł. „Warto rozmawiać”; 5,42 proc).

Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był TVN, a dalej uplasowały się: Dwójka, Polsat i Jedynka.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP2

2 088 579

17,09%

629 291

12,07%

TVN

1 515 044

12,39%

874 702

16,78%

Polsat - Powiedz tak!

934 226

7,64%

492 636

9,45%

TVP1

662 157

5,42%

202 856

3,89%

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach serialu wyniosły 16,51 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Telewizja Polsat nie zamierza kontynuować emisji „Powiedz tak!”.

„Powiedz tak!” to obyczajowo-komediowa historia, która przedstawiała życiowe wzloty i upadki warszawskich trzydziestolatków - czwórki przyjaciół Basi, Wiktora, Justyny i Bartka (w tych rolach Katarzyna Zawadzka, Paweł Domagała, Agnieszka Więdłocha i Nikodem Rozbicki).

Dodajmy, że w kwietniu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,79 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Powiedz tak!” porażką Polsatu. Serial śledziło tylko 930 tys. widzów

46 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hiszpanka
Tej wiosny były wyłącznie porażki. Przecież TVP1 z tym swoim Bodo, który przy mega kampanii promocyjnej osiągnął ledwo 2,3 mln widzów i w komercji mniej niż 800 tysięcy to równorzędna porażka jak "Powiedz Tak" w Polsacie. Tyle, że Polsat nie zainwestował nic w promocję serialu, a TVP wywaliła miliony w błoto.
Szkoda "Powiedz tak" - szału nie było, ale oglądało się lekko i przyjemnie, dobry relaks. Pani Pakulnis kradła całą uwagę!!!
52 22
odpowiedź
User
Christianus
Polsatowi wyszedł bardzo przyjemny w odbiorze serial. Zabiła go pora i ruchoma godzina emisji. Tylko w tej stacji mamy takie akcje, że jednego tygodnia możemy obejrzeć o 21.30, a następnego już ponad pół godziny później. Nawet nie chciało im się reklamować "Powiedz tak", więc czego się spodziewali? Pomimo tego wpływy z reklam naprawdę wysokie, a serial raczej nie był zbyt drogi w realizacji. Oczywiście drugiego sezonu się nie doczekamy. Wystarczyło tylko zadbać o promocję oraz zmienić dzień i godzinę emisji. Brawa dla dyrektor programowej!
50 20
odpowiedź
User
kloss
W sumie trochę to przykre,że teraz o stanie kultury i rozrywki, decydują najbogatsze koncerny i ludzie podatni na reklame
34 10
odpowiedź