Koreański dostawca internetu pozywa Netfliksa. Chodzi o "Squid Game"

Dostawca internetu w Korei Południowej SK Broadband pozwał Netfliksa z powodu przeciążenia sieci i związanych z tym dodatkowych kosztów. Wszystko przez gigantyczną popularność serialu "Squid Game".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Koreański dostawca internetu pozywa Netfliksa. Chodzi o "Squid Game"

SK Broadband chce od Netfliksa odszkodowania za przeciążenie pasma internetowego, spowodowanego masowym oglądaniem serialu "Squid Game". Operator twierdzi, że w ciągu trzech ostatnich lat ruch w sieci generowany przez Netfliksa wzrósł o 1150 gigabitów na sekundę.

W związku z tym na operatora łącza spadają dodatkowe opłaty za utrzymanie sprawności infrastruktury. W tle pozwu jest szersza dyskusja w Korei Południowej, o tym jak zobowiązać gigantów technologii do współpłacenia za korzystanie z infrastruktury sieci w kraju.

Koreańska firma chce od Netflksa odszkodowania w wysokości 23 milionów dolarów. Netflix w wydanym oświadczeniu przekazał, że zapozna się z pozwem, jednocześnie szukając możliwości współpracy i dążąc "do otwartego dialogu" z Koreańczykami.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-hity-ranking-tyler-rake-ocalenie-bridgertonowie-lupi-wiedzmin-cena ##

"Squid Game" największym hitem Netfliksa w historii?

"Squid Game" to nowy serial Netfliksa z Korei Południowej, który zadebiutował na platformie 17 września. Opowiada o grupie pogrążonych w długach Koreańczyków, mogących spłacić zobowiązania dzięki udziałowi w tytułowej grze. Squid Game to seria różnych konkurencji opartych na grach dla dzieci. Zasada jest prosta: kto przegra, ten ginie. Zwycięzca może być tylko jeden i to on wygra miliardy.

Dziewięcioodcinkowy serial w ciągu kilku dni został jednym z najchętniej oglądanych na platformie. Teraz ma szansę stać się najpopularniejszym nieanglojęzycznym serialem w historii Netfliksa. Prognozę tę podziela Ted Sarandos, co-CEO Netfliksa. Jego zdaniem "istnieje duża szansa, że będzie to największy serial w historii [platformy]" - oświadczył podczas wystąpienia na Code Conference.

"Squid Game" stał się na tyle popularny, że Netflix w ostatni weekend otworzył w Paryżu sklep pop-up z atrakcjami dla fanów tytułu. W ciągu dwóch dni miłośnicy serialu mogli tam kupić pamiątki, zrobić zdjęcia i zagrać w gry znane z serialu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-gry-mobilne-shooting-hoops-teeter-up-card-blast ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style