Koreański dostawca internetu pozywa Netfliksa. Chodzi o "Squid Game"

Dostawca internetu w Korei Południowej SK Broadband pozwał Netfliksa z powodu przeciążenia sieci i związanych z tym dodatkowych kosztów. Wszystko przez gigantyczną popularność serialu "Squid Game".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Koreański dostawca internetu pozywa Netfliksa. Chodzi o "Squid Game"

SK Broadband chce od Netfliksa odszkodowania za przeciążenie pasma internetowego, spowodowanego masowym oglądaniem serialu "Squid Game". Operator twierdzi, że w ciągu trzech ostatnich lat ruch w sieci generowany przez Netfliksa wzrósł o 1150 gigabitów na sekundę.

W związku z tym na operatora łącza spadają dodatkowe opłaty za utrzymanie sprawności infrastruktury. W tle pozwu jest szersza dyskusja w Korei Południowej, o tym jak zobowiązać gigantów technologii do współpłacenia za korzystanie z infrastruktury sieci w kraju.

Koreańska firma chce od Netflksa odszkodowania w wysokości 23 milionów dolarów. Netflix w wydanym oświadczeniu przekazał, że zapozna się z pozwem, jednocześnie szukając możliwości współpracy i dążąc "do otwartego dialogu" z Koreańczykami.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-hity-ranking-tyler-rake-ocalenie-bridgertonowie-lupi-wiedzmin-cena ##

"Squid Game" największym hitem Netfliksa w historii?

"Squid Game" to nowy serial Netfliksa z Korei Południowej, który zadebiutował na platformie 17 września. Opowiada o grupie pogrążonych w długach Koreańczyków, mogących spłacić zobowiązania dzięki udziałowi w tytułowej grze. Squid Game to seria różnych konkurencji opartych na grach dla dzieci. Zasada jest prosta: kto przegra, ten ginie. Zwycięzca może być tylko jeden i to on wygra miliardy.

Dziewięcioodcinkowy serial w ciągu kilku dni został jednym z najchętniej oglądanych na platformie. Teraz ma szansę stać się najpopularniejszym nieanglojęzycznym serialem w historii Netfliksa. Prognozę tę podziela Ted Sarandos, co-CEO Netfliksa. Jego zdaniem "istnieje duża szansa, że będzie to największy serial w historii [platformy]" - oświadczył podczas wystąpienia na Code Conference.

"Squid Game" stał się na tyle popularny, że Netflix w ostatni weekend otworzył w Paryżu sklep pop-up z atrakcjami dla fanów tytułu. W ciągu dwóch dni miłośnicy serialu mogli tam kupić pamiątki, zrobić zdjęcia i zagrać w gry znane z serialu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-gry-mobilne-shooting-hoops-teeter-up-card-blast ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol