PR Calling w IAB Polska

Agencja PR Calling, współpracująca z firmami technologicznymi dołączyła do grona firm członkowskich IAB Polska. Chce brać aktywny udział w kształtowaniu branży komunikacji online.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PR Calling w IAB Polska

PR Calling pomaga firmom związanym z biznesem i technologiami we właściwym pozycjonowaniu w mediach ogólnopolskich, branżowych i społecznościowych oraz skutecznym dotarciu do kluczowych odbiorców. 

– Podejmując decyzję o dołączeniu do IAB kierowaliśmy się chęcią dalszego rozwoju i poznania nowych rozwiązań, które cały czas zmieniają rynek mediów. Szczególnie cieszymy się z możliwości wymiany doświadczeń w Grupach Roboczych związanych z PR-em i nowymi technologiami. Z przyjemnością będziemy czerpać wiedzę od innych ekspertów i dzielić się naszymi spostrzeżeniami – mówi Katarzyna Dworzyńska, head of business w PR Calling.

Dołączenie do IAB Polska to nie tylko nowe perspektywy rozwoju dla agencji PR, ale także szansa na aktywne kształtowanie przyszłości branży komunikacji online. – Jesteśmy przekonani, że współpracując z innymi ekspertami i dzieląc się między sobą unikalną wiedzą, możemy oferować jeszcze lepsze i bardziej efektywne usługi dla naszych klientów. Współpraca i knowledge sharing to klucz do rozwoju w każdej branży – tego uczymy naszych klientów i sami w ten sposób chcemy działać – dodaje Katarzyna Dworzyńska.

W strukturach IAB Polska jest aktualnie zrzeszonych ponad 230 firm członkowskich, reprezentujących podmioty działające w branży internetowej.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu